logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR – day: Okazja do nauki i networkingu

  PR 31.05.2019, przeczytano 666 razy
ilustracja

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Dowiedz się jak działać, na co uważać i z czego korzystać. Przyjedź 13 czerwca do Warszawy na PR-day.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-%E2%80%93-day%3A-okazja-do-nauki-i-networkingu,382718,artykul.html

Podczas jednego dnia pokażemy najaktualniejsze praktyki PR i podpowiemy jak je wykorzystać w wyzwaniach każdego dnia.

Jakie tematy podejmiemy podczas PR-day?

Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?

Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób  zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku na praktycznych przykładach.

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie ile naprawdę jest warta praca PR-owca.

Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając  z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówimy kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.

Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna – Kasdepke odpowie na pytanie, czy to naprawdę działa?

Dlaczego warto wziąć udział w PR-day?

  • To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce.
  • Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i  dodatkowo coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy, które podniosą jej efektywność.
  • Uczestnicząc w wydarzeniu nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – inwestuj tylko w użyteczne narzędzia!
  • Podpowiadamy jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje. Dowiesz się jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci.

Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji do branżowego networkingu – zdobądź nowe kontakty, zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

Do 3 czerwca trwa promocja biletów, warto postawić na wejściówkę w niższej cenie.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764