logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling już od 5 lat dba o działania komunikacyjne Itaxi

  PR 09.11.2022, przeczytano 464 razy

Z początkiem listopada minęło 5 lat od kiedy PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm kierujących ofertę do rynku B2B, wspiera komunikacyjnie iTaxi, polską platformę technologiczną łączącą taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, panel biznesowy i call center.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-juz-od-5-lat-dba-o-dzialania-komunikacyjne-itaxi,397905,artykul.html

iTaxi obejmuje swoim zasięgiem największe miasta w Polsce i kieruje ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych, zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi. Od ponad 10 lat zmienia polski rynek taxi i prowadzi szereg działań w trosce o poprawę praw, komfortu i bezpieczeństwa pasażerów oraz kierowców, a w tym roku rozpoczęło działalność na rynku dostaw przesyłek z nową usługą iPaczka realizującą dostawy w modelu Same Day Delivery.

- Przez ostatnie 5 lat towarzyszyliśmy iTaxi w wielu przełomowych momentach, zarówno z perspektywy rozwoju samej firmy, która ze startupu stała się prężnie działającą organizacją, jak i zmian na polskim rynku taxi. Odpowiadaliśmy za komunikację licznych konsolidacji, ekspansji działalności iTaxi na nowe miasta, ale także za działania PR wokół najważniejszych zmian w aplikacji, wprowadzania nowych modeli samochodów do floty czy uruchamiania nowych usług. Wspólnie stawiliśmy także czoła wyzwaniom, które postawiła przed całą branżą taxi pandemia. To wszystko nie byłoby możliwe, gdyby nie wzajemne zrozumienie potrzeb i oczekiwań, a także duże zaangażowanie obu stron pracujących w projekcie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę iTaxi, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, social media, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764