logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling już od 5 lat dba o działania komunikacyjne Itaxi

  PR 09.11.2022, przeczytano 295 razy

Z początkiem listopada minęło 5 lat od kiedy PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm kierujących ofertę do rynku B2B, wspiera komunikacyjnie iTaxi, polską platformę technologiczną łączącą taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, panel biznesowy i call center.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-juz-od-5-lat-dba-o-dzialania-komunikacyjne-itaxi,397905,artykul.html

iTaxi obejmuje swoim zasięgiem największe miasta w Polsce i kieruje ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych, zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi. Od ponad 10 lat zmienia polski rynek taxi i prowadzi szereg działań w trosce o poprawę praw, komfortu i bezpieczeństwa pasażerów oraz kierowców, a w tym roku rozpoczęło działalność na rynku dostaw przesyłek z nową usługą iPaczka realizującą dostawy w modelu Same Day Delivery.

- Przez ostatnie 5 lat towarzyszyliśmy iTaxi w wielu przełomowych momentach, zarówno z perspektywy rozwoju samej firmy, która ze startupu stała się prężnie działającą organizacją, jak i zmian na polskim rynku taxi. Odpowiadaliśmy za komunikację licznych konsolidacji, ekspansji działalności iTaxi na nowe miasta, ale także za działania PR wokół najważniejszych zmian w aplikacji, wprowadzania nowych modeli samochodów do floty czy uruchamiania nowych usług. Wspólnie stawiliśmy także czoła wyzwaniom, które postawiła przed całą branżą taxi pandemia. To wszystko nie byłoby możliwe, gdyby nie wzajemne zrozumienie potrzeb i oczekiwań, a także duże zaangażowanie obu stron pracujących w projekcie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę iTaxi, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, social media, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764