Z początkiem listopada minęło 5 lat od kiedy PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm kierujących ofertę do rynku B2B, wspiera komunikacyjnie iTaxi, polską platformę technologiczną łączącą taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, panel biznesowy i call center.
iTaxi obejmuje swoim zasięgiem największe miasta w Polsce i kieruje ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych, zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi. Od ponad 10 lat zmienia polski rynek taxi i prowadzi szereg działań w trosce o poprawę praw, komfortu i bezpieczeństwa pasażerów oraz kierowców, a w tym roku rozpoczęło działalność na rynku dostaw przesyłek z nową usługą iPaczka realizującą dostawy w modelu Same Day Delivery.
- Przez ostatnie 5 lat towarzyszyliśmy iTaxi w wielu przełomowych momentach, zarówno z perspektywy rozwoju samej firmy, która ze startupu stała się prężnie działającą organizacją, jak i zmian na polskim rynku taxi. Odpowiadaliśmy za komunikację licznych konsolidacji, ekspansji działalności iTaxi na nowe miasta, ale także za działania PR wokół najważniejszych zmian w aplikacji, wprowadzania nowych modeli samochodów do floty czy uruchamiania nowych usług. Wspólnie stawiliśmy także czoła wyzwaniom, które postawiła przed całą branżą taxi pandemia. To wszystko nie byłoby możliwe, gdyby nie wzajemne zrozumienie potrzeb i oczekiwań, a także duże zaangażowanie obu stron pracujących w projekcie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.
Agencja odpowiada za kompleksową obsługę iTaxi, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, social media, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.
Źródło: PR Calling