logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling po raz kolejny wypromuje Addictions.ai

  PR 18.04.2019, przeczytano 576 razy

PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-po-raz-kolejny-wypromuje-addictions.ai,382156,artykul.html

AlkyRecovery to bezpłatna aplikacja mobilna, dzięki której osoby uzależnione od alkoholu każdego dnia otrzymują wsparcie w utrzymaniu abstynencji. System wykorzystuje szereg algorytmów, które automatycznie motywują, doradzają i kontrolują stan samopoczucia użytkowników. W kwietniu br. firma pozyskała dofinansowanie z NCBR w wysokości 5 852 108 zł. Wkrótce mają ruszyć prace badawczo-rozwojowe, efektem których będzie wdrożenie zaawansowanych algorytmów AI oraz uczenia maszynowego w aplikacji AlkyRecovery. System stworzony przez Polaków, jako pierwszy w Europie, będzie w stanie dokonać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji oraz samodzielnego proponowania najbardziej optymalnych rozwiązań terapeutycznych.

– Poprzednią współpracę zakończyliśmy obustronną satysfakcją i świadomością, że wykonaliśmy świetną pracę. Obiecałem sobie, że gdy tylko uzyskam dofinansowanie, o które starałem się blisko 1,5 roku, informację na ten temat wypromuje najlepsza agencja, z jaką miałem przyjemność współpracować, czyli PR Calling. Wystarczyła jedna wiadomość, by następnego dnia działania ruszyły na pełnych obrotach. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Wystarczy wpisać w Google Addictions.ai lub AlkyRecovery, by się o tym przekonać – mówi Marcin Brysiak, CEO Addictions.ai, twórca aplikacji AlkyRecovery.

– Jestem bardzo dumna, że po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z Addictions.ai. To oznacza, że zrobiliśmy wszystko, by przyczynić się do rozwoju biznesu naszego Klienta i osiągnęliśmy założone cele komunikacyjne.  To idealny projekt dla nas – z jednej strony łączący w sobie nowe technologie, w promocji których mamy ogromne doświadczenie, z drugiej – temat trudny, jakim jest choroba alkoholowa. To wszystko sprawia, że wspólna praca przynosi nam wiele satysfakcji – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Giera, Senior PR & Communication Consultant.    

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764