logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling po raz kolejny wypromuje Addictions.ai

  PR 18.04.2019, przeczytano 215 razy

PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-po-raz-kolejny-wypromuje-addictions.ai,382156,artykul.html

AlkyRecovery to bezpłatna aplikacja mobilna, dzięki której osoby uzależnione od alkoholu każdego dnia otrzymują wsparcie w utrzymaniu abstynencji. System wykorzystuje szereg algorytmów, które automatycznie motywują, doradzają i kontrolują stan samopoczucia użytkowników. W kwietniu br. firma pozyskała dofinansowanie z NCBR w wysokości 5 852 108 zł. Wkrótce mają ruszyć prace badawczo-rozwojowe, efektem których będzie wdrożenie zaawansowanych algorytmów AI oraz uczenia maszynowego w aplikacji AlkyRecovery. System stworzony przez Polaków, jako pierwszy w Europie, będzie w stanie dokonać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji oraz samodzielnego proponowania najbardziej optymalnych rozwiązań terapeutycznych.

– Poprzednią współpracę zakończyliśmy obustronną satysfakcją i świadomością, że wykonaliśmy świetną pracę. Obiecałem sobie, że gdy tylko uzyskam dofinansowanie, o które starałem się blisko 1,5 roku, informację na ten temat wypromuje najlepsza agencja, z jaką miałem przyjemność współpracować, czyli PR Calling. Wystarczyła jedna wiadomość, by następnego dnia działania ruszyły na pełnych obrotach. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Wystarczy wpisać w Google Addictions.ai lub AlkyRecovery, by się o tym przekonać – mówi Marcin Brysiak, CEO Addictions.ai, twórca aplikacji AlkyRecovery.

– Jestem bardzo dumna, że po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z Addictions.ai. To oznacza, że zrobiliśmy wszystko, by przyczynić się do rozwoju biznesu naszego Klienta i osiągnęliśmy założone cele komunikacyjne.  To idealny projekt dla nas – z jednej strony łączący w sobie nowe technologie, w promocji których mamy ogromne doświadczenie, z drugiej – temat trudny, jakim jest choroba alkoholowa. To wszystko sprawia, że wspólna praca przynosi nam wiele satysfakcji – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Giera, Senior PR & Communication Consultant.    

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764