logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling po raz kolejny wypromuje Addictions.ai

  PR 18.04.2019, przeczytano 255 razy

PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-po-raz-kolejny-wypromuje-addictions.ai,382156,artykul.html

AlkyRecovery to bezpłatna aplikacja mobilna, dzięki której osoby uzależnione od alkoholu każdego dnia otrzymują wsparcie w utrzymaniu abstynencji. System wykorzystuje szereg algorytmów, które automatycznie motywują, doradzają i kontrolują stan samopoczucia użytkowników. W kwietniu br. firma pozyskała dofinansowanie z NCBR w wysokości 5 852 108 zł. Wkrótce mają ruszyć prace badawczo-rozwojowe, efektem których będzie wdrożenie zaawansowanych algorytmów AI oraz uczenia maszynowego w aplikacji AlkyRecovery. System stworzony przez Polaków, jako pierwszy w Europie, będzie w stanie dokonać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji oraz samodzielnego proponowania najbardziej optymalnych rozwiązań terapeutycznych.

– Poprzednią współpracę zakończyliśmy obustronną satysfakcją i świadomością, że wykonaliśmy świetną pracę. Obiecałem sobie, że gdy tylko uzyskam dofinansowanie, o które starałem się blisko 1,5 roku, informację na ten temat wypromuje najlepsza agencja, z jaką miałem przyjemność współpracować, czyli PR Calling. Wystarczyła jedna wiadomość, by następnego dnia działania ruszyły na pełnych obrotach. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Wystarczy wpisać w Google Addictions.ai lub AlkyRecovery, by się o tym przekonać – mówi Marcin Brysiak, CEO Addictions.ai, twórca aplikacji AlkyRecovery.

– Jestem bardzo dumna, że po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z Addictions.ai. To oznacza, że zrobiliśmy wszystko, by przyczynić się do rozwoju biznesu naszego Klienta i osiągnęliśmy założone cele komunikacyjne.  To idealny projekt dla nas – z jednej strony łączący w sobie nowe technologie, w promocji których mamy ogromne doświadczenie, z drugiej – temat trudny, jakim jest choroba alkoholowa. To wszystko sprawia, że wspólna praca przynosi nam wiele satysfakcji – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Giera, Senior PR & Communication Consultant.    

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764