logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling rozpoczyna współpracę z Listonic

  PR 01.04.2020, przeczytano 326 razy

PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm napędzanych innowacjami, rozpoczyna współpracę z najpopularniejszą aplikacją zakupową w Polsce – Listonic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-rozpoczyna-wspolprace-z-listonic,386363,artykul.html

Agencja będzie odpowiadać za promocję materiałów content marketingowych Listonic i działania z zakresu media relations.

- Listonic to jedna z pierwszych aplikacji mobilnych, która w Polsce odniosła ogromny sukces – z list zakupoych dostępnych w Listonic korzystają miliony Polaków! Cieszę się, że będziemy mieć okazję współpracować – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business.

Współpraca obejmuje m.in. promocję corocznego rankingu sieci handlowych, bazującego na danych z list zakupów, który jest obecnie dostępny na stronie TylkoFMCG.pl. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie materiałów prasowych i komentarzy eksperckich w formie tzw. newsflashy.

Współpraca została nawiązana w wyniku researchu po stronie klienta i ma charakter projektowy. Po stronie PR Calling za obsługę będzie odpowiadała Agata Puchała, PR & Communication Consultant oraz Marta Tyszer, PR & Communication Manager.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764