logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wygrywa przetarg na obsługę Paytel

  PR 13.02.2023, przeczytano 765 razy

Do grona klientów PR Calling dołączył PayTel S.A., wiodący na polskim rynku dostawca kompleksowych usług płatniczych. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wygrywa-przetarg-na-obsluge-paytel,398969,artykul.html

PayTel to firma specjalizująca się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, dokonywanych za pomocą kart płatniczych (Visa, Mastercard), oraz płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay). Zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa), budując i rozwijając własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz infrastrukturę. Jest też częścią międzynarodowej grupy SIBS, czyli jednego z największych operatorów na rynku płatności w Europie. PayTel wraz z grupą SIBS i partnerami biznesowymi oferuje rozwiązania również w zakresie płatności elektronicznych i online, w tym te, dokonywane z pomocą bramki e-commerce i płatności QR.

Do głównych zadań PR Calling należy prowadzenie biura prasowego PayTel – tworzenie materiałów, działania media relations i pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli firmy oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

- Już po pierwszych miesiącach współpracy z PR Calling możemy stwierdzić, że konsultanci agencji doskonale rozumieją potrzeby klienta. Znajomość branży finansowej oraz proaktywność zespołu Fin & Tech sprawiają, że nasze cele komunikacyjne są realizowane w 100% – komentuje Natalia Krajewska, Deputy Marketing Manager w PayTel.

- Współpraca z PayTel i komunikacja rozwiązań płatniczych przyszłości opartych o najnowsze technologie, pozwala nam wykorzystywać i dalej umacniać kluczowe obszary kompetencji PR Calling. Dziękujemy PayTel za zaufanie i cieszymy się, że przedstawiciele firmy docenili nasze doświadczenie w branży – mówi Marta Tyszer, partner zarządzający PR Calling.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Anna Gajewska, Senior PR & Communications Consultant z zespołu Fin & Tech, którego liderem jest Paweł Sobczak.

Współpraca została nawiązana we wrześniu 2022 roku w drodze przetargu.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764