logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wygrywa przetarg Software Development Association Poland

  PR 06.02.2023, przeczytano 632 razy

Z początkiem stycznia 2023 roku do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA - Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające szeroki wachlarz outsourcingu usług IT na rzecz klientów na całym świecie. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. realizację strategii, media relations, PR korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wygrywa-przetarg-software-development-association-poland,398879,artykul.html

Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA – to podmiot powstały w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 200 firm o kapitale polskim i zagranicznym, które zatrudniają łącznie ponad 50 000 pracowników i działają na terenie całej Polski. Misją SoDA jest integracja rodzimej branży IT, jej reprezentacja oraz prowadzenie działań na rzecz rozwoju na rynkach zagranicznych. Stowarzyszenie współpracuje m.in. z takimi organizacjami, jak PIIT, PTI, PAIH, ITCorner czy Klaster IT.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z PR Calling, ponieważ przedstawiciele agencji dali się poznać jako konsultanci ds. PR dobrze rozumiejący potrzeby biznesowe klienta. Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania, określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji, w tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami, co potwierdziły już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, Marketing Manager w SoDA.

- W ramach działu Fin&Tech od wielu lat realizujemy działania komunikacyjne dla podmiotów funkcjonujących na styku technologii i finansów. W naszej pracy przywiązujemy najwyższą wagę do jakości, bazując na bliskich relacjach z mediami – szczególnie biznesowymi i IT. Wartością dodaną dla naszych klientów są autorskie wskaźniki pomiaru efektywności działań PR, które wypracowaliśmy w agencji na przestrzeni ostatnich lat. Pozwalają one dokładnie analizować aktywności komunikacyjne, sprawiając, że są one spójne ze strategią biznesową danej firmy czy organizacji – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca w PR Calling.

Do zadań PR Calling należy kompleksowa komunikacja zewnętrzna marki w Polsce i prowadzenie biura prasowego.

Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają Aleksander Zaruski, Senior PR & Communications Consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne, oraz Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne. Zaruski od blisko 9 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla organizacji, które tworzą oraz dostarczają technologie, a także usługi IT dla firm działających w obszarze B2B. Wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Billennium, BinarApps, braf.tech, Talent Place, HP, Adobe, Brother, Panasonic czy 1&1. Sobczak ma prawie 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w komunikacji spółek technologicznych i finansowych. Pracował m.in. dla takich firm, jak Uber, PayPal, Microsoft, OVH czy TenderHut.

Współpraca pomiędzy SoDA i PR Calling została nawiązana w wyniku przetargu, a umowa zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764