logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wypromuje Addictions.ai i Alkyrecovery

  PR 26.04.2018, przeczytano 334 razy

10 kwietnia br. do grona klientów PR Calling dołączyła firma addictions.ai, twórca innowacyjnej aplikacji AlkyRecovery. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe działania media relations, PR produktowy oraz pozycjonowane eksperckie jej pomysłodawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wypromuje-addictions.ai-i-alkyrecovery,36319,artykul.html

AlkyRecovery to aplikacja mobilna stworzona z myślą o osobach uzależnionych od alkoholu i ich rodzin. Narzędzie, w oparciu o zaawansowane dane z systemu addictions.ai, analizuje zachowania użytkowników oraz motywuje ich do utrzymania dalszej abstynencji. Docelowo firma addictions.ai w ciągu najbliższych trzech lat planuje stworzyć – dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji i technik uczenia maszynowego – system, który jako pierwszy na świecie będzie w stanie dokonywać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji. Aplikacja będzie również samodzielnie proponowała najbardziej optymalne rozwiązania terapeutyczne. Dane, za zgodą użytkowników, będą przetwarzane m.in. na podstawie ich emocji i zachowań (NLP), treści audio, wideo, opasek telemedycznych oraz Facebooka, Twittera i Spotify

– AlkyRecovery to doskonałe połączenie innowacji i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), które może realnie przyczynić się do zmiany nawyków osób uzależnionych od alkoholu. Niezmiernie cieszę się, że wchodzimy w obszar medtech z marką o tak szlachetnym założeniu. Jestem przekonana, że dzięki naszemu zaangażowaniu oraz doświadczeniu w promocji innowacyjnych przedsięwzięć, osiągniemy założony cel – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowa została podpisana do połowy sierpnia z możliwością jej przedłużenia. Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR & Communication Consultant.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764