logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wypromuje Blulog

  PR 14.09.2023, przeczytano 454 razy

Do grona klientów PR Calling dołączył Blulog, polsko-francuska firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania IoT do monitoringu łańcucha dostaw oraz magazynów. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. za stworzenie i egzekucję strategii komunikacji, działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wypromuje-blulog,401373,artykul.html

Blulog to firma technologiczna, która powstała w wyniku 15-letnich prac badawczo-rozwojowych nad technologią M2M (ang. machine to machine). Oferuje precyzyjne i optymalne kosztowo rozwiązania, służące do monitorowania w czasie rzeczywistym takich parametrów, jak m.in. temperatura, naświetlenie czy wilgotność. Możliwość pełnej analityki wskaźników podczas przechowywania i transportu towarów sprawia, że z rozwiązań Blulog chętnie korzystają przedsiębiorstwa z sektora przemysłowego, logistycznego, chłodniczego, spożywczego, retail i farmaceutycznego.

- Kwestie dotyczące optymalizacji procesów biznesowych i łańcucha dostaw były istotne od wielu lat, przybierając na sile szczególnie w ostatnim czasie. Wpływ czynników, takich jak konflikt zbrojny w Europie Wschodniej czy postępująca inflacja sprawia, że firmy coraz częściej szukają oszczędności. W PR Calling specjalizujemy się w komunikacji firm z branży technologicznej z sektora B2B. Dziękujemy Blulog za zaufanie. Liczymy na długofalową i owocną współpracę – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca w PR Calling.

Do zadań agencji należy kompleksowa komunikacja zewnętrzna marki w Polsce i prowadzenie biura prasowego. Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiada Aleksander Zaruski, Senior PR & Communications Consultant z zespołu Fin & Tech Practice. Zaruski specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla organizacji, które tworzą oraz dostarczają technologie, a także usługi IT dla firm działających w obszarze B2B. Wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Billennium, braf.tech, Talent Place, HP, Adobe, Brother, Panasonic czy 1&1.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764