logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wypromuje Blulog

  PR 14.09.2023, przeczytano 582 razy

Do grona klientów PR Calling dołączył Blulog, polsko-francuska firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania IoT do monitoringu łańcucha dostaw oraz magazynów. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. za stworzenie i egzekucję strategii komunikacji, działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wypromuje-blulog,401373,artykul.html

Blulog to firma technologiczna, która powstała w wyniku 15-letnich prac badawczo-rozwojowych nad technologią M2M (ang. machine to machine). Oferuje precyzyjne i optymalne kosztowo rozwiązania, służące do monitorowania w czasie rzeczywistym takich parametrów, jak m.in. temperatura, naświetlenie czy wilgotność. Możliwość pełnej analityki wskaźników podczas przechowywania i transportu towarów sprawia, że z rozwiązań Blulog chętnie korzystają przedsiębiorstwa z sektora przemysłowego, logistycznego, chłodniczego, spożywczego, retail i farmaceutycznego.

- Kwestie dotyczące optymalizacji procesów biznesowych i łańcucha dostaw były istotne od wielu lat, przybierając na sile szczególnie w ostatnim czasie. Wpływ czynników, takich jak konflikt zbrojny w Europie Wschodniej czy postępująca inflacja sprawia, że firmy coraz częściej szukają oszczędności. W PR Calling specjalizujemy się w komunikacji firm z branży technologicznej z sektora B2B. Dziękujemy Blulog za zaufanie. Liczymy na długofalową i owocną współpracę – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca w PR Calling.

Do zadań agencji należy kompleksowa komunikacja zewnętrzna marki w Polsce i prowadzenie biura prasowego. Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiada Aleksander Zaruski, Senior PR & Communications Consultant z zespołu Fin & Tech Practice. Zaruski specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla organizacji, które tworzą oraz dostarczają technologie, a także usługi IT dla firm działających w obszarze B2B. Wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Billennium, braf.tech, Talent Place, HP, Adobe, Brother, Panasonic czy 1&1.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764