logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling wypromuje usługi firmy Locon

  PR 27.09.2018, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem września br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyła firma Locon. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową promocję rozwiązań „Bezpieczny Senior” oraz „Bezpieczne Zwierzę”, obejmującą m.in. działania z zakresu media relations, influencer i content marketingu, pozycjonowania eksperckiego oraz akcji specjalnych, również CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-wypromuje-uslugi-firmy-locon,379520,artykul.html

Locon to firma specjalizująca się w tworzeniu i dostarczaniu serwisów opartych o technologie GSM i GPS, takich jak aplikacje mobilne, internetowe i multimedialne, a także rozwiązania e-businessowe. Jako jedyna firma w Polsce posiada pełne portfolio usług, które się wzajemnie uzupełniają i składają się na jeden ekosystem pozwalający zadbać o wygodę i bezpieczeństwo najbliższych. Firma stworzyła gamę produktów „Bezpieczna rodzina”, w skład której wchodzą takie rozwiązania, jak Bezpieczny Senior oraz Bezpieczne Zwierzę, za komunikację których odpowiada PR Calling, a także: Gdzie Jest Dziecko, Bezpieczny Dom, Gdzie Jest Auto oraz Gdzie To Jest. Locon jest obecny na rynku od 1995 roku, a swoją ofertę kieruje do rynku B2C, B2B oraz B2B4C. Obecnie współpracuje m.in. z takimi markami, jak: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia czy PZU.

Usługi firmy Locon to idealne połączenie nowych technologii z dbałością o zdrowie i życie najbliższych. Jako agencja mamy duże doświadczenie w tym obszarze, dlatego jestem przekonana, że osiągniemy wspólny sukces. Ze współpracy cieszę się tym bardziej, że nawiązaliśmy ją w wyniku wcześniej wzorowo wykonanych przez nas działań na rzecz innego projektu – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Po raz pierwszy od początku istnienia firmy nawiązaliśmy współpracę z agencją PR. Spektrum działań jest szerokie. Wierzę, że mając przy sobie sprawdzonego i zaufanego partnera, przyniosą nam one wymierne korzyści – komentuje Paweł Biadała, CEO Locon.

Za obsługę firmy Locon odpowiedzialna jest Marta Giera, PR & Communication Consultant w PR Calling.

Źródło: PR Calling

prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764