Wraz z początkiem września br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyła firma Locon. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową promocję rozwiązań „Bezpieczny Senior” oraz „Bezpieczne Zwierzę”, obejmującą m.in. działania z zakresu media relations, influencer i content marketingu, pozycjonowania eksperckiego oraz akcji specjalnych, również CSR.
Locon to firma specjalizująca się w tworzeniu i dostarczaniu serwisów opartych o technologie GSM i GPS, takich jak aplikacje mobilne, internetowe i multimedialne, a także rozwiązania e-businessowe. Jako jedyna firma w Polsce posiada pełne portfolio usług, które się wzajemnie uzupełniają i składają się na jeden ekosystem pozwalający zadbać o wygodę i bezpieczeństwo najbliższych. Firma stworzyła gamę produktów „Bezpieczna rodzina”, w skład której wchodzą takie rozwiązania, jak Bezpieczny Senior oraz Bezpieczne Zwierzę, za komunikację których odpowiada PR Calling, a także: Gdzie Jest Dziecko, Bezpieczny Dom, Gdzie Jest Auto oraz Gdzie To Jest. Locon jest obecny na rynku od 1995 roku, a swoją ofertę kieruje do rynku B2C, B2B oraz B2B4C. Obecnie współpracuje m.in. z takimi markami, jak: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia czy PZU.
– Usługi firmy Locon to idealne połączenie nowych technologii z dbałością o zdrowie i życie najbliższych. Jako agencja mamy duże doświadczenie w tym obszarze, dlatego jestem przekonana, że osiągniemy wspólny sukces. Ze współpracy cieszę się tym bardziej, że nawiązaliśmy ją w wyniku wcześniej wzorowo wykonanych przez nas działań na rzecz innego projektu – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.
– Po raz pierwszy od początku istnienia firmy nawiązaliśmy współpracę z agencją PR. Spektrum działań jest szerokie. Wierzę, że mając przy sobie sprawdzonego i zaufanego partnera, przyniosą nam one wymierne korzyści – komentuje Paweł Biadała, CEO Locon.
Za obsługę firmy Locon odpowiedzialna jest Marta Giera, PR & Communication Consultant w PR Calling.
Źródło: PR Calling