logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Calling z litewskim startupem dla e-commerce Searchnode

  PR 09.03.2018, przeczytano 403 razy

Wraz z początkiem marca do grona klientów PR Calling dołączyła marka SearchNode, która właścicielom i osobom zarządzającym sklepami internetowymi oferuje zaawansowane narzędzia usprawniające działanie wyszukiwarki. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-z-litewskim-startupem-dla-e-commerce-searchnode,35723,artykul.html

SearchNode to wyszukiwarka na stronie e-sklepu działająca w oparciu o algorytmy machine learning i sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to rozpoznaje intencje zakupowe użytkownika, podpowiadając mu produkty, którymi potencjalnie może być zainteresowany. SearchNode dostarcza użytkownikowi nie tylko precyzyjnych wyników wyszukiwania, ale pokazuje także przedmioty uzupełniające, jak np. akcesoria dla szukanej frazy.

Dzięki zaawansowanej technologii autouzupełniania, klasyfikacji treści i znajomości 29 języków, w tym polskiego, system interpretuje intencje kupującego i usprawnia proces znalezienia poszukiwanego produktu. Tym samym dopasowuje wyniki do indywidualnych preferencji odwiedzającego. SearchNode obecny jest w 13 krajach, a z jego rozwiązania korzysta ponad stu klientów, m.in. Decathlon i Super Prezenty.

– W PR Calling specjalizujemy się w tworzeniu i realizacji strategii PR dla firm technologicznych, do których niewątpliwie można zaliczyć SearchNode. Jestem przekona, że litewski startup działający w branży e – commerce doskonale odnajdzie się na naszym rynku – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

- Do współpracy przy działaniach komunikacyjnych dla SearchNode zaprosiliśmy PR Calling, ponieważ przekonało nas doświadczenie agencji w zakresie obsługi firm z branży e-commerce oraz pozytywny feedback, który zebraliśmy na polskim rynku – dodaje Anthony Baksys, SearchNode.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Projekt po stronie agencji będzie prowadził zespół, pod przewodnictwem Moniki Błaszczak, PR Senior Account Managera.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764