logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR dla startupów w e-booku od PR Calling

  PR 17.07.2017, przeczytano 804 razy
ilustracjastrzałka

Coraz więcej startupów dostrzega, jak ważna jest rola public relations w prowadzeniu biznesu. Z racji niewielkiego doświadczenia w komunikacji z rynkiem, startuperzy potrzebują fachowego doradztwa z zakresu kreowania wizerunku i relacji z interesariuszami, w tym z dziennikarzami. I właśnie w tym celu agencja PR Calling stworzyła bezpłatny e-book PR dla startupów i nie tylko, czyli #mediahacking dla Twojego biznesu. W publikacji znalazły się porady m.in.: jak opracować i wdrożyć strategię PR oraz wskazówki od dziennikarzy biznesowych dotyczące komunikacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-dla-startupow-w-e-booku-od-pr-calling,33141,artykul.html

E-book odpowiedzią na potrzeby startupowców

Publikacja pomaga zdiagnozować moment, w którym firma jest gotowa na komunikację z interesariuszami. W precyzyjny i przystępny sposób wyjaśnia, jakie etapy składają się na strategię PR oraz jakich narzędzi do jej wdrożenia użyć. W e-booku znalazło się również miejsce na najważniejsze zasady pisania informacji prasowej oraz ciekawe case studies ukazujące, jak teoria prowadzenia PR przeradza się w praktykę.

Na polskim rynku powstaje coraz więcej startupów , które mają duży potencjał komunikacyjny i biznesowy, ale nie zawsze potrafią go skutecznie wykorzystać. Nasz e-book adresujemy do przedsiębiorców potrzebujących wskazania: od czego zacząć PR, co jest ważne w budowaniu relacji i jak poruszać się w skomplikowanym świecie mediów. W publikacji dzielimy się swoim doświadczeniem z pracy z firmami z branży nowych technologii, choć mamy świadomość, że to tylko ułamek wiedzy potrzebnej do efektywnego prowadzenia komunikacji. Wierzymy jednak, że pomoże ona nie tylko startupowcom, ale i dojrzałym przedsiębiorcom w zrozumieniu na czym polega medialny sukces firmy i co leży u jego podstaw – mówi Paulina Bochenek, specjalista ds. PR w PR Calling, współautorka e-booka.

E-book wzbogacają wypowiedzi dziennikarzy biznesowych z najbardziej poczytnych serwisów w kraju. O to, co media cenią we współpracy na linii redaktor – PR-owiec zapytano: Karola Jedlińskiego z Pulsu Biznesu, Konrada Bagińskiego z INN:Poland, Adama Łopusiewicza z MamStartup.pl oraz Grzegorza Marczaka z Antyweb.pl. W publikacji znalazły się również zasady rządzące działaniami z zakresu media relations.

#Mediahacking dla firm z branży IT 

E-book adresowany jest do przedsiębiorców świadomych konieczności prowadzenia sprawnej komunikacji. Głównym obszarem specjalizacji PR Calling są nowe technologie, choć z publikacji mogą skorzystać menadżerowie wszystkich firm, niezależnie od sektora działalności. Agencja zapowiada kolejne publikacje w formie gościnnych artykułów eksperckich oraz e-booków. 

  • E-booka PR dla startupów i nie tylko… czyli #mediahacking dla twojego biznesu można pobrać kilkając w link: PR dla startupów.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764