logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-em w kryzys - komunikacja w czasie i po pandemii: Webinarium

  PR 21.04.2020, przeczytano 1323 razy
ilustracja

Pandemia koronawirusa to czas, w którym firmy szczególnie muszą zadbać o wzmocnienie pozycji rynkowej i o zaufanie swoich klientów. Jak to zrobić? Jedyną drogą jest rzetelna i otwarta komunikacja. O tym, jak efektywnie ją prowadzić, opowiedzą branżowi eksperci już 24 kwietnia podczas webinarium „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-em-w-kryzys---komunikacja-w-czasie-i-po-pandemii%3A-webinarium,386670,artykul.html

- W obecnym czasie komunikacja PR ujawnia się w istocie jako strategia zarządzania przedsiębiorstwem. Postanowiliśmy w pilnym trybie wykazać taką prawidłowość na bazie świeżych doświadczeń, gdyż to dobra prognoza na przyszłość. Traktując stale public relations w ten sposób, firmy i marki mogą zyskać najwięcej, szczególnie w okresie po-kryzysowym – mówi Adam Jarosz, Prezes Związku Firm Public Relations, Prezes Zarządu w Be Communications.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów i członków zarządów firm, a także osób odpowiedzialnych za komunikację i marketerów organizacji. W czasach bezprecedensowego kryzysu epidemii COVID-19 stoją oni dziś przed wyzwaniem, jak zaprojektować i prowadzić strategię informacyjną, pozwalającą na utrzymanie oraz wzmocnienie reputacji firm i marek, którymi kierują. Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Jak – długofalowo – nie tylko obronić, ale też wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru zarządzania komunikacją udzielą eksperci firm członkowskich ZFPR. Wśród prelegentów znajdą się też eksperci odpowiedzialni za komunikację globalnych i lokalnych marek w Polsce. Podzielą się rekomendacjami oraz wskażą  konkretne  narzędzia, pomagające prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale również w okresie wychodzenia z kryzysu. Istotnym elementem wydarzenia będzie analiza zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w tym wyjątkowym czasie prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów.

- Koronawirus i jego skutki to sytuacja bez precedensu. Wymusza szybkie zmiany w dotychczasowych modelach biznesowych. Są branże które z dnia na dzień zostały odcięte od przychodów i walczą o przetrwanie, inne widzą swoją szansę. Jesteśmy świadkami ogromnej zmiany w dynamicznych i nieprzewidywalnych okolicznościach. A jeśli zmiana to bez wątpienia kluczowym jej elementem jest komunikacja. To nasza odpowiedzialność, aby pokazać jak w aktualnej rzeczywistości wspierać dobrą komunikacją procesy biznesowe – mówi Przemysław Mitraszewski, Przewodniczący Rady ZFPR, Managing Partner Lighthouse.

  • Start konferencji w formie webinaru już 24 kwietnia br. o godz. 10:00.
  • Więcej informacji, program konferencji oraz rejestracja: www.zfpr.pl/prem-w-kryzys

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska
Partner technologiczny: TVIP - studio produkcji webinarów i konferencji online

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764