logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: PR Hub i Fundacja Orange łączą moce w projekcie Megamisja

  PR 27.03.2024, przeczytano 403 razy
ilustracja

PR Hub wspiera Fundację Orange w najnowszej edycji programu edukacyjnego MegaMisja. który jest realizowany w całej Polsce już od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za nabór do programu i wsparcie działań komunikacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pr-hub-i-fundacja-orange-lacza-moce-w-projekcie-megamisja,403627,artykul.html

Kampania informacyjna nowej, 9. już edycji MegaMisji ruszyła 18 marca i całościowo odpowiada za nią PR Hub. W ramach umowy z Fundacją Orange, agencja prowadzi biuro obsługi programu, koordynuje kampanię mediową, a także wspiera działania z zakresu biura prasowego i promocji programu w mediach społecznościowych.

Program MegaMisja, który w tym roku jest realizowany pod hasłem: „Krok po MegaMoce”, wspiera dzieci z klas 1-3 ze szkół podstawowych w całej Polsce w rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych, które są szczególnie przydatne w świecie pełnym ekranów.

To kolejny projekt edukacyjny w portfolio agencji PR Hub, która tylko w tym roku prowadziła już działania w ramach Akademii Lubella, The James Dyson Award, ONDE Flow i kampanii 5 porcji zdrowia. Doświadczenie agencji obejmuje również współpracę przy projektach takich jak Akademia Bezpiecznego Puchatka (dla marki Puchatek) czy Kubusiowi Przyjaciele Natury (dla marki Kubuś).

Współpraca PR Hub z Fundacją Orange ma charakter projektowy i jest efektem zwycięstwa w przetargu.

Źródło: ​​​​​​​PR Hub

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​PR Hub świadczy wysokiej jakości usługi z obszaru public relations i public affairs. Agencja oferuje jakościowy, kompleksowy konsulting w zakresie komunikacji i relacji zewnętrznych. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i kampaniach edukacyjnych. PR Hub jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764