logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program „5 porcji warzyw, owoców lub soku” z PR Hub

  PR 02.04.2020, przeczytano 518 razy

Agencja PR Hub wygrała przetarg na realizację działań jubileuszowej edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W ramach 10. edycji kampanii realizowane będą działania komunikacyjne – m.in. w radiu i telewizji, media relations oraz aktywności z obszaru influencer i event marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-_5-porcji-warzyw%2C-owocow-lub-soku_-z-pr-hub,386391,artykul.html

Działania komunikacyjne skierowane zostaną do konsumentów, specjalistów ds. żywienia i przedstawicieli branży rolno-spożywczej. Celem kampanii jest promocja polskich owoców, warzyw oraz przetworów, w tym soków, a także promowanie serwisu internetowego. W ramach tegorocznej edycji programu zaplanowano m.in. emisję w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zaangażowani zostaną kluczowi eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka, z cenionych ośrodków badawczych oraz instytucji zdrowia publicznego. To już dziesiąta edycja programu, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert. X edycja ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku” stanowi kontynuację działań realizowanych przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców oraz soków i trwa od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r. Realizacja działań promocyjno-informacyjnych oraz wielopoziomowe budowanie relacji ze środowiskiem ekspertów oraz mediów i twórców internetowych to kluczowe kompetencje PR Hub.

Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764