logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim

  PR 24.03.2020, przeczytano 260 razy

EIT Food RIS Fellowships to program aktywizujący studentów, absolwentów i doktorantów, który ma na celu rozwój innowacji w przemyśle spożywczym przez młode talenty z 28 rynków Europy. Agencja PR Hub odpowiada za kampanię mediową i działania rekrutacyjne na 17 rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-rozpoczyna-wspolprace-z-uniwersytetem-warszawskim,386232,artykul.html

Kampania prowadzona przez PR Hub ma na celu rekrutację 40 najlepszych studentów i absolwentów pochodzących z 28 krajów na płatne staże odbywające się ramach projektu EIT Food RIS Fellowships. Projekt prowadzony jest przez Uniwersytet Warszawski, a jego partnerami są: Fundacja AZTI (Hiszpania), PepsiCo (Wielka Brytania), Puratos (Belgia), Maspex (Polska), NapiFeryn Biotech (Polska), Agricolus (Włochy) oraz dwa oddziały EIT Food – CLC North-East i CLC South.

W ramach działań realizowana jest kampania PPC, prowadzone aktywności w social mediach i na portalach specjalistycznych. Współpraca PR Hub z lokalnym oddziałem EIT Food koreluje z kluczowymi kompetencjami agencji, specjalizującej się w projektach edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia, w tym w projektach realizowanych we współpracy ze środowiskami naukowymi i branżą spożywczą.

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764