logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub wdraża działania w social mediach dla AIJN

  PR 24.09.2018, przeczytano 363 razy

PR Hub wdraża działania w social mediach dla Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN). Rozpoczynające się aktywności są uzupełnieniem realizowanej dla Stowarzyszenia ogólnoeuropejskiej inicjatywy Fruit Juice Matters skierowanej do interesariuszy i liderów opinii z dziedziny żywienia i zdrowia człowieka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-wdraza-dzialania-w-social-mediach-dla-aijn,379457,artykul.html

AIJN jest organizacją non-profit promującą interesy i produkty branży soków owocowych w Europie. W ramach ogólnoeuropejskiego programu Fruit Juice Matters realizowanego dla Stowarzyszenia AIJN, PR Hub ściśle współpracuje z ekspertami z opiniotwórczych ośrodków badawczych i naukowych takich jak Instytut Żywności i Żywienia, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, czy Polskie Towarzystwo Pediatryczne. W ramach projektu agencja stymuluje debatę środowisk naukowych i wspólnie z ekspertami uczestniczy w wypracowywaniu rekomendacji na temat zasad prawidłowego żywienia i roli soków w codziennej diecie.

W mijającym tygodniu działania zostały poszerzone o social media. Jako pierwszy utworzony został profil Fruit Juice Matters na portalu Facebook, za pomocą którego merytoryczne treści dotyczące soku pomarańczowego i jego wpływu na zdrowie kierowane będą do dietetyków i lekarzy aktywnych w social mediach. Treści udostępniane w ramach programu maja charakter naukowy i tworzone są we współpracy z uznanymi ekspertami z dziedziny żywienia i medycyny.

Za działania odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764