logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub z Dentisal, nowym produktem Polskiego Leku

  PR 14.06.2018, przeczytano 604 razy

PR Hub prowadzi działania komunikacyjne dla Dentisalu – nowego produktu firmy Polski Lek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-z-dentisal%2C-nowym-produktem-polskiego-leku,36878,artykul.html

PR Hub wspiera Polski Lek w działaniach komunikacyjnych dla marki Dentisal. W ramach współpracy zespół agencji odpowiada za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej i jej realizację. Działania kierowane są głównie do rodziców dzieci w wieku powyżej 3. roku życia, a ich celem jest zwrócenie uwagi na rolę codziennej, prawidłowej higieny jamy ustnej. Istotnym elementem komunikacji jest pozyskanie do współpracy przedstawicieli środowska stomatologicznego.

- Kampanie edukacyjno-informacyjne oraz wielopoziomowe budowanie relacji z otoczeniem to kluczowe kompetencje PR Hub. Dlatego jesteśmy dumni, że firma Polski Lek powierzyła nam przygotowanie i realizację komunikacji dla marki Dentisal. Szczególnie, że przeprowadzone w ramach projektu badania pokazują, jak bardzo potrzebna jest dalsza edukacja na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. – powiedziała Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.

Dentisal to nowy produkt na polskim rynku przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia i dorosłych, polecany w celu uzupełnienia codziennej higieny jamy ustnej. Suplement diety Dentisal to jedyny w Polsce preparat zawierający dobroczynne bakterie Streptococcus salivarius M18, które kolonizują jamę ustną, dzięki czemu dbanie o zęby staje się łatwiejsze.

Za działania komunikacyjne odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Źródło: PR Hub sp. z o. o.

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764