logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub z Dentisal, nowym produktem Polskiego Leku

  PR 14.06.2018, przeczytano 567 razy

PR Hub prowadzi działania komunikacyjne dla Dentisalu – nowego produktu firmy Polski Lek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-z-dentisal%2C-nowym-produktem-polskiego-leku,36878,artykul.html

PR Hub wspiera Polski Lek w działaniach komunikacyjnych dla marki Dentisal. W ramach współpracy zespół agencji odpowiada za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej i jej realizację. Działania kierowane są głównie do rodziców dzieci w wieku powyżej 3. roku życia, a ich celem jest zwrócenie uwagi na rolę codziennej, prawidłowej higieny jamy ustnej. Istotnym elementem komunikacji jest pozyskanie do współpracy przedstawicieli środowska stomatologicznego.

- Kampanie edukacyjno-informacyjne oraz wielopoziomowe budowanie relacji z otoczeniem to kluczowe kompetencje PR Hub. Dlatego jesteśmy dumni, że firma Polski Lek powierzyła nam przygotowanie i realizację komunikacji dla marki Dentisal. Szczególnie, że przeprowadzone w ramach projektu badania pokazują, jak bardzo potrzebna jest dalsza edukacja na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. – powiedziała Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.

Dentisal to nowy produkt na polskim rynku przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia i dorosłych, polecany w celu uzupełnienia codziennej higieny jamy ustnej. Suplement diety Dentisal to jedyny w Polsce preparat zawierający dobroczynne bakterie Streptococcus salivarius M18, które kolonizują jamę ustną, dzięki czemu dbanie o zęby staje się łatwiejsze.

Za działania komunikacyjne odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Źródło: PR Hub sp. z o. o.

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764