logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub z Dentisal, nowym produktem Polskiego Leku

  PR 14.06.2018, przeczytano 226 razy

PR Hub prowadzi działania komunikacyjne dla Dentisalu – nowego produktu firmy Polski Lek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-z-dentisal%2C-nowym-produktem-polskiego-leku,36878,artykul.html

PR Hub wspiera Polski Lek w działaniach komunikacyjnych dla marki Dentisal. W ramach współpracy zespół agencji odpowiada za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej i jej realizację. Działania kierowane są głównie do rodziców dzieci w wieku powyżej 3. roku życia, a ich celem jest zwrócenie uwagi na rolę codziennej, prawidłowej higieny jamy ustnej. Istotnym elementem komunikacji jest pozyskanie do współpracy przedstawicieli środowska stomatologicznego.

- Kampanie edukacyjno-informacyjne oraz wielopoziomowe budowanie relacji z otoczeniem to kluczowe kompetencje PR Hub. Dlatego jesteśmy dumni, że firma Polski Lek powierzyła nam przygotowanie i realizację komunikacji dla marki Dentisal. Szczególnie, że przeprowadzone w ramach projektu badania pokazują, jak bardzo potrzebna jest dalsza edukacja na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. – powiedziała Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.

Dentisal to nowy produkt na polskim rynku przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia i dorosłych, polecany w celu uzupełnienia codziennej higieny jamy ustnej. Suplement diety Dentisal to jedyny w Polsce preparat zawierający dobroczynne bakterie Streptococcus salivarius M18, które kolonizują jamę ustną, dzięki czemu dbanie o zęby staje się łatwiejsze.

Za działania komunikacyjne odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Źródło: PR Hub sp. z o. o.

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764