logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Image Awards 2018: Wyniki konkursu

   11.11.2018, przeczytano 1091 razy
strzałkistrzałka
Beauty in the garbage Christoph Jorda, Niemcy
ZOBACZ GALERIĘ

Mini Molars Cambodia zdobywa tegoroczną nagrodę PR Image Award za zdjęcie pt. „Dream Big”. Hamburska organizacja non-profit świadczy opiekę dentystyczną dla potrzebujących dzieci w Kambodży. Zgłoszone przez nią zdjęcie, które zostało wykonane w kontekście projektu pomocowego w nieformalnej osadzie Phnom Penh, pokonało około tysiąca innych prac. Spółka news aktuell będąca podmiotem zależnym dpa już po raz trzynasty przyznała nagrodę PR Image Award za najlepsze zdjęcie wykonane przez przedsiębiorstwo, organizację lub agencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-image-awards-2018%3A-wyniki-konkursu,380102,artykul.html

Każdego dnia jesteśmy zasypywani niezliczoną liczbą zdjęć. Jednocześnie nigdy jeszcze nie dostawaliśmy tak wielu najwyższej jakości zdjęć jak obecnie. Skutkuje to dodatkowym podniesieniem poprzeczki dla kandydatów do nagrody. W tym roku w ogromie otrzymanych zdjęć znalazło się wiele znakomitych prac. Oprócz jakości wykonania opowiadają one historie, które poruszają odbiorcę. Udaje im się nas poruszyć, sprowokować do czegoś lub zainspirować” - powiedziała Edith Stier-Thompson, dyrektor generalny news aktuell i inicjatorka konkursu na nagrodę PR Image Award.

Ulf Zuschlag wraz z żoną Frau Sombo, współzałożyciele i przewodniczący Mini Molars Cambodia e.V., odebrali nagrodę podczas uroczystości w hamburskim klubie Grünspan. „Bardzo się cieszę z otrzymania tego wyróżnienia. Takie zdjęcie zdarza się raz na milion. Opowiada ono historię niezależności i samoafirmacji. Oprócz udzielania wsparcia medycznego staramy się dać dzieciom z Kambodży coś, co przyda im się w życiu - odwagę, pewność siebie, nadzieję i optymizm”.

Dyrektor generalny news aktuell Edith Stier-Thompson tak skomentowała zwycięskie zdjęcie: „Dwaj chłopcy, z których jeden stoi na ramionach drugiego przed graffiti z napisem ‘Dream Big’, naprawdę mnie poruszyło. Emanuje z niego niesamowicie pozytywny przekaz. Organizacje pozarządowe mają ogromne trudności w naświetlaniu przypadków nadużyć bez pozbawiania pokrzywdzonych ich godności, jednocześnie nie umniejszając powagi sytuacji. Przy tym zdjęciu udało się to osiągnąć w sposób bardzo wyrazisty. Przedstawia ono niezwykły optymizm i silną wolę życia pomimo skrajnej biedy."

Zdjęcie zatytułowane „Dream Big” (Warto mieć ambitne marzenia - przyp. tłum.) urzekło zarówno członków jury, jak i publiczność, zapewniając pracy pierwsze miejsce. Zostało wykonane przez Antona Bassa - ortodontę z Londynu.

Tegoroczną ceremonię wręczenia nagród poprowadzili dziennikarz telewizyjny David Rohde i Janina von Jhering, zastępca kierownika ds. komunikacji korporacyjnej w dpa Deutsche Presse-(Agentur/news aktuell). Uroczystość uświetnił gościnny występ niemieckiej wokalistki i autorki piosenek ALINY, która wykonała dla 250 gości z branży medialnej i PR utwór pt. „Die Einzige”. Na czerwonym dywanie zobaczyć można było wiele osobistości ze świata mediów i showbiznesu.

Tegorocznym szwajcarskim zwycięzcą zostało zdjęcie zatytułowane „Alpenleben” (Życie w Alpach), zgłoszone przez działającą w Valais agencję marketingową Grächen und St. Niklaus Tourismus und Gewerbe. Natomiast tytuł najlepszego zdjęcia PR z Austrii uzyskała fotografia pt. „Minipig Rudi wieder gesund" (Świnka miniaturowa Rudi wraca do zdrowia) autorstwa Vetmeduni Vienna.

Źródło: APA-OTS, SIZ PAP

Galeria: PR Image Awards 2018

Dodatkowe informacje:

News actuell jest spółką należącą do dpa, świadczącą usługi na rzecz przedsiębiorstw i organizacji w zakresie skutecznego dostępu do mediów i klientów. Za pośrednictwem inteligentnych narzędzi ots i zimpel treści promocyjne docierają do wszystkich rodzajów mediów, włącznie z publikacjami drukowanymi, popularnymi portalami internetowymi i mediami społecznościowymi. Ponadto news actuell publikuje treści PR klientów na stronie www.pressportal.de, niemieckim portalu PR o największym zasięgu. Tym sposobem możemy dotrzeć do wszystkich właściwych propagatorów na świecie, od redaktorów poprzez influencerów, po blogerów specjalizujących się w danej dziedzinie, jak również do zainteresowanych klientów. news actuell prowadzi działalność od 1989 roku. Zatrudnia ponad 135 wykwalifikowanych pracowników. Siedziba spółki mieści się w Hamburgu. Filie znajdują się w Berlinie, Dusseldorfie, Frankfurcie i Monachium.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764