logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Inspiration w Sensorycznie i na serio 2.0.

  PR 17.10.2022, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PR Inspiration współtworzy wydarzenie „Sensorycznie i na serio 2.0.” To akcja edukacyjna, ale także skupiona na poszukiwaniu rozwiązaniach - głównie technologicznych - mogących ułatwić życie osobom ze szczególnymi potrzebami. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-inspiration-w-sensorycznie-i-na-serio-2.0.,397630,artykul.html

- Agencja PR Inspiration została partnerem wydarzenia i zajmuje się obsługą medialną akcji, która trwa do 21 października. Sensorycznie i na serio to oddolna inicjatywa społeczna organizowana przez grupę ludzi, którym zależy na poprawie i zmianie życia osób ze szczególnymi potrzebami poprzez działania: warsztaty, panele mentorskie, mentoring, maratony projektowania i programowania oraz wydarzenia towarzyszące. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym. Angażując się w takie wydarzenie chcemy nie tylko pomóc osobom wykluczonym, lecz również zwrócić uwagę na problemy z jakim się borykają. Wystarczy zamknąć oczy i od razu uświadamiamy sobie, żewykonanie najprostszej czynności wymaga ogromnego wysiłku - mówi Karina Grygierek prezes PR Inspiration. - Cieszymy się, że oprócz mediów, również nasi klienci zdecydowali się wesprzeć to wydarzenie – dodaje.

Organizatorami są Magdalena Dydyszko, na co dzień Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej oraz Piotr Kowalski Członek Zarządu Stowarzyszenia PDMA Central Europe. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Tesco Technology, a współorganizatorem Galeria Krakowska.

Wszystkie eventy wchodzące w skład wydarzenia są darmowe.

Źródło: PR Inspiration

www.prinspiration.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764