logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Inspiration w Sensorycznie i na serio 2.0.

  PR 17.10.2022, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PR Inspiration współtworzy wydarzenie „Sensorycznie i na serio 2.0.” To akcja edukacyjna, ale także skupiona na poszukiwaniu rozwiązaniach - głównie technologicznych - mogących ułatwić życie osobom ze szczególnymi potrzebami. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-inspiration-w-sensorycznie-i-na-serio-2.0.,397630,artykul.html

- Agencja PR Inspiration została partnerem wydarzenia i zajmuje się obsługą medialną akcji, która trwa do 21 października. Sensorycznie i na serio to oddolna inicjatywa społeczna organizowana przez grupę ludzi, którym zależy na poprawie i zmianie życia osób ze szczególnymi potrzebami poprzez działania: warsztaty, panele mentorskie, mentoring, maratony projektowania i programowania oraz wydarzenia towarzyszące. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym. Angażując się w takie wydarzenie chcemy nie tylko pomóc osobom wykluczonym, lecz również zwrócić uwagę na problemy z jakim się borykają. Wystarczy zamknąć oczy i od razu uświadamiamy sobie, żewykonanie najprostszej czynności wymaga ogromnego wysiłku - mówi Karina Grygierek prezes PR Inspiration. - Cieszymy się, że oprócz mediów, również nasi klienci zdecydowali się wesprzeć to wydarzenie – dodaje.

Organizatorami są Magdalena Dydyszko, na co dzień Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej oraz Piotr Kowalski Członek Zarządu Stowarzyszenia PDMA Central Europe. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Tesco Technology, a współorganizatorem Galeria Krakowska.

Wszystkie eventy wchodzące w skład wydarzenia są darmowe.

Źródło: PR Inspiration

www.prinspiration.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764