logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Inspiration w Sensorycznie i na serio 2.0.

  PR 17.10.2022, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PR Inspiration współtworzy wydarzenie „Sensorycznie i na serio 2.0.” To akcja edukacyjna, ale także skupiona na poszukiwaniu rozwiązaniach - głównie technologicznych - mogących ułatwić życie osobom ze szczególnymi potrzebami. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-inspiration-w-sensorycznie-i-na-serio-2.0.,397630,artykul.html

- Agencja PR Inspiration została partnerem wydarzenia i zajmuje się obsługą medialną akcji, która trwa do 21 października. Sensorycznie i na serio to oddolna inicjatywa społeczna organizowana przez grupę ludzi, którym zależy na poprawie i zmianie życia osób ze szczególnymi potrzebami poprzez działania: warsztaty, panele mentorskie, mentoring, maratony projektowania i programowania oraz wydarzenia towarzyszące. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym. Angażując się w takie wydarzenie chcemy nie tylko pomóc osobom wykluczonym, lecz również zwrócić uwagę na problemy z jakim się borykają. Wystarczy zamknąć oczy i od razu uświadamiamy sobie, żewykonanie najprostszej czynności wymaga ogromnego wysiłku - mówi Karina Grygierek prezes PR Inspiration. - Cieszymy się, że oprócz mediów, również nasi klienci zdecydowali się wesprzeć to wydarzenie – dodaje.

Organizatorami są Magdalena Dydyszko, na co dzień Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej oraz Piotr Kowalski Członek Zarządu Stowarzyszenia PDMA Central Europe. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Tesco Technology, a współorganizatorem Galeria Krakowska.

Wszystkie eventy wchodzące w skład wydarzenia są darmowe.

Źródło: PR Inspiration

www.prinspiration.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764