logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-news 2024 oczami ekspertów IAB Polska

  PR 10.01.2025, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Za nami rok 2024, który obfitował w rozgrzewające internet newsy. Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przy wsparciu przedstawicieli Grup SEO & PPC oraz Social Media przygotowali subiektywny przegląd wydarzeń, które narobiły najwięcej szumu i w sposób szczególny zapadły w pamięć opinii publicznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-news-2024-oczami-ekspertow-iab-polska,407094,artykul.html

Ideą e-booka było stworzenie zestawu inspiracji, na jakiego rodzaju newsach warto skupiać uwagę w tegorocznych strategiach komunikacyjnych. Jest on wartościowym kompendium, ponieważ na polską przestrzeń informacyjną spojrzeli dla nas specjaliści z różnych stron rynku online. Przeczytacie w nim aż podsumowania przedstawicieli agencji digital PR i marketingu online, specjalistów komunikacji dużych marek, a także przedstawicieli agencji badawczych.

Nasz przegląd jest subiektywnym wyborem najważniejszych informacji 2024, stanowi jednak barometr obrazujący, jakie wydarzenia najbardziej zapamiętaliśmy. Okazuje się, że często główne źródło internetowych sensacji stanowią informacje negatywne – wywołują emocje, czasami poczucie zagrożenia i najlepiej zapadają w pamięć. Wydawałoby się, że to smutna konkluzja. Jednak szerokie omawianie tego rodzaju wydarzeń ma również pozytywne następstwa: wyciągamy z nich wnioski, pokazujemy, na co się nie godzimy, ustalamy normy tego, co dopuszczalne, wspólnie definiujemy coraz to nowe.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trendbook 2025 od Focus Nation
AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów....
OOH magazine z katalogiem targów PROMO SHOW
Nowy numer OOH magazine jest już na rynku. Blisko 200-stronicowe wydanie przygotowane zostało na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: PROMO SHOW, które odbędą się już 29-30 stycznia 2025 r. w EXPO XXI Warszawa. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.
Świąteczna paczka ze wszystkimi publikacjami IAB Polska 2024
Pod świąteczną cyfrową choinką nie może zabraknąć prezentu od IAB Polska! Odbierz paczkę ze wszystkimi publikacjami i webinarami IAB Polska z mijającego roku. Pobierz pojedynczo lub w paczce [70MB] i korzystaj z digitalowej wiedzy zebranej w jednym miejscu!
Medialna siła marki – bezpłatny przewodnik dla PR-owców i marketerów IMM
Od dzisiaj na stronie Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępny e-book pt. Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Wydana przez IMM publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej...
Obecność społeczna. Jak skutecznie zarządzać uwagą
Czy zdarzyło ci się kiedyś uczestniczyć w telekonferencji i jednocześnie do kogoś pisać? A może brałeś udział w spotkaniu online i w tym samym czasie sprawdzałeś skrzynkę e-mailową? Nie zerkasz przypadkiem na telefon, czytając te słowa? Jeśli tak, jesteś multikomunikatorem – tak jak większość z ludzi na całym świecie. Jak wykorzystywać tę umiejętność w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764