logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

[PR] Praktyczne akcesorium w ploterach firmy Eurolaser

  PR 10.02.2010, przeczytano 1870 razy
ilustracjastrzałka

Firma Eurolaser wyposażyła swoje urządzenia w niezwykle przydatną innowację. Na czym ona polega? Nowy produkt "SG30 – dysza pochłaniająca 360 stopni" może być zamocowana do układu optycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-praktyczne-akcesorium-w-ploterach-firmy-eurolaser,10195,artykul.html

W połączeniu z popularnymi urządzeniami laserowymi firmy Eurolaser daje ona następujace korzyści:
-Minimalizacja hałasu
-Ograniczenie prac konserwujących
-Minimalizacja emisji substancji szkodliwych
-Uproszczona obsługa
-Wyższa efektywność pracy
-Wzrost bezpieczeństwa

To opatentowane rozwiązanie nadaje się znakomicie do rosnących wymagań, wywoływanych przez rozwój technologii laserowej oraz pojawianie się coraz to nowych materiałów. W oparciu o naszą filozofię dołożyliśmy starań, aby moduł ten był kompatybilny z większością naszych modeli. Podczas testów konsumenckich większość użytkowników, którzy na co dzień korzystają z róznych modeli oceniła nasze akcesorium jako praktyczne i innowacyjne. Jest to jeszcze jeden argument za tym, aby zapoznać się z ofertą naszej firmy.

Michał Reimer
Źródło: Eurolaser


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764