logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna

  PR 15.03.2019, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-ranki-%E2%80%93-efektywna-komunikacja-wewnetrzna,381662,artykul.html

Podczas spotkania, które miało formę warsztatów, uczestnicy dowiedzieli się, jak prowadzić efektywne działania w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz poznali najnowsze narzędzia i trendy w tej dziedzinie. Wydarzenie było skierowane jest menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami.

Gośćmi byli:

  • Anita Gajewska, doradca ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku, która opowiedziała o tym, jak buduje się kulturę firmy przez komunikację wewnętrzną
  • Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head w Sanofi, która wyjaśniła, jak być top employer nie tylko jeden raz w roku.

Spotkanie rozpoczęła Małgorzata Twardochleb, konsultant w Procontent, która przedstawiła działania mogące stanowić istotne wsparcie w integracji pracowników z różnych krajów i kultur. Na koniec tej edycji PR-ranków Iwona Kubicz, prezes agencji, zaprezentowała trendy w komunikacji wewnętrznej w 2019 roku oraz kanały komunikacji uznawane za najskuteczniejsze.

Spotkanie zakończyło się sesję networkingową, która odbyła się w przyjacielskiej, nieformalnej atmosferze.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764