logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna

  PR 15.03.2019, przeczytano 129 razy
ilustracjastrzałka

7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-ranki-%E2%80%93-efektywna-komunikacja-wewnetrzna,381662,artykul.html

Podczas spotkania, które miało formę warsztatów, uczestnicy dowiedzieli się, jak prowadzić efektywne działania w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz poznali najnowsze narzędzia i trendy w tej dziedzinie. Wydarzenie było skierowane jest menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami.

Gośćmi byli:

  • Anita Gajewska, doradca ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku, która opowiedziała o tym, jak buduje się kulturę firmy przez komunikację wewnętrzną
  • Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head w Sanofi, która wyjaśniła, jak być top employer nie tylko jeden raz w roku.

Spotkanie rozpoczęła Małgorzata Twardochleb, konsultant w Procontent, która przedstawiła działania mogące stanowić istotne wsparcie w integracji pracowników z różnych krajów i kultur. Na koniec tej edycji PR-ranków Iwona Kubicz, prezes agencji, zaprezentowała trendy w komunikacji wewnętrznej w 2019 roku oraz kanały komunikacji uznawane za najskuteczniejsze.

Spotkanie zakończyło się sesję networkingową, która odbyła się w przyjacielskiej, nieformalnej atmosferze.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764