logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-ranki w wersji online – spotkanie specjalistów PR i marketingu już 25 listopada

  PR 18.11.2020, przeczytano 491 razy

Obecna sytuacja epidemiologiczna wymusiła wdrożenie zmian praktycznie w każdej branży. Szefowie działów marketingu i komunikacji mierzą się między innymi z wyzwaniem zamiany eventów stacjonarnych na wydarzenia w przestrzeni wirtualnej. Jak w teraźniejszej sytuacji efektywnie dotrzeć do odbiorców? Czy każde działanie możemy zamienić na wersję „online”?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-ranki-w-wersji-online-%E2%80%93-spotkanie-specjalistow-pr-i-marketingu-juz-25-listopada,389223,artykul.html

W programie spotkania, Tomasz Szwarc z Fresenius Kabi opowie o dotarciu do personelu medycznego i pacjentów w dobie COVID i post COVID. Magdalena Koszalińska z TVN Fabuła i TVN Discovery Talents przybliży uczestnikom, jak wygląda kino w 2020 roku, a Adrian Kostrzębski z ESL Gaming Polska zdradzi sekrety komunikacji kryzysowej podczas Intel Extreme Masters Katowice 2020. Konsultantka Procontent – Marika Owczarek razem z Pauliną Kacprzak z Zentivy, odpowiedzą na pytanie – Jak efektywnie dotrzeć do odbiorców z gąszczu webinarów?. Na koniec Katarzyna Mąkólska z Procontent wyjaśni z dziennikarzem RMF FM Michałem Dobrołowiczem, czy możliwa jest zamiana każdego działania na wersję „online”.

- Pandemia COVID-19 wymusza stosowanie alternatywnych działań komunikacyjnych. Myślimy o tej sytuacji, nie jak o ograniczeniu, lecz jako okazji do rozwoju. Przestrzeń internetowa daje ogrom możliwości promocyjnych i komunikacyjnych, jednak trzeba ją najpierw dobrze poznać. Podczas PR-ranków omówimy kilka case studies, które pokazują, jak przystosować się do nowej sytuacji i efektywnie prowadzić aktywne działania online – mówi Katarzyna Mąkólska, Manager w Procontent Communication

Startujemy 25 listopada o godzinie 9:30 – co 10 zarejestrowana osoba otrzyma kubek termiczny – idealny do zaparzenia aromatycznej kawy poprawiającej efektywność działania.

Wydarzenie jest objęte patronatem PRoto i Instytut Monitorowania Mediów IMM.

Spotkanie PR-ranki ma charakter edukacyjny, odbywa się od 2016 roku. Prelegentami są eksperci z zakresu marketingu i komunikacji. Wydarzenie PR-ranki skierowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem

Źródło: Procontent Communication

www.procontent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764