logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

  PR 14.10.2019, przeczytano 781 razy

W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-talks-lodz%3A-agencja-bluerank-opowie-o-swoich-dzialaniach-employer-brandingowych,384328,artykul.html

Wprowadzenie w 2001 roku przez firmę McKinsey pojęcia employer branding wyznaczyło firmom nowe spojrzenie w tworzeniu strategii budowania wizerunku pracodawcy. Rynek pracy wciąż się zmienia, walka o nowych, świetnych pracowników i zatrzymanie już obecnych jest stałym wyzwaniem dla działów HR a teraz również dla PRowców. Jakie działania podejmować, aby na tak konkurencyjnym rynku przekonać pracowników, że warto w danej firmie pracować i tu się rozwijać?

O swoich doświadczeniach i dobrych praktykach w employer brandingu opowiedzą podczas PR Talks Łódź ekspertki z agencji Bluerank, która w środę otrzymała po raz trzeci tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Na scenie wystąpią:

  • Izabela Pawlak – HR Specialist w Bluerank, psycholog, trener, doradca HR. W zespole Bluerank pełni rolę HR Specialist wspierając pracowników w codziennych wyzwaniach, począwszy od rekrutacji, szkoleń, skończywszy na dedykowanych projektach rozwojowych. Certyfikowany Trener FRIS oraz Ostendi Management System.  
  • Marta Markowska -  marketing manager w Bluerank. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Przed pracą w Bluerank była odpowiedzialna za marketing i PR Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pracowała też w mediach. Absolwentka socjologii UŁ, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Termin i miejsce: wtorek, 15. października 2019 r. godz. 16.00 – 18.00. Centrum Kreatywności Fabryka, ul. Tymienieckiego 22G, Łódź, aleja parkowa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Szczegółowe informacje TUTAJ

PR Talks Łódź - współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

PR Talks Łódź to inicjatywa dwóch właścicielek agencji PR: Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja i Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. PR Talks Łódź to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764