logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

  PR 14.10.2019, przeczytano 278 razy

W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-talks-lodz%3A-agencja-bluerank-opowie-o-swoich-dzialaniach-employer-brandingowych,384328,artykul.html

Wprowadzenie w 2001 roku przez firmę McKinsey pojęcia employer branding wyznaczyło firmom nowe spojrzenie w tworzeniu strategii budowania wizerunku pracodawcy. Rynek pracy wciąż się zmienia, walka o nowych, świetnych pracowników i zatrzymanie już obecnych jest stałym wyzwaniem dla działów HR a teraz również dla PRowców. Jakie działania podejmować, aby na tak konkurencyjnym rynku przekonać pracowników, że warto w danej firmie pracować i tu się rozwijać?

O swoich doświadczeniach i dobrych praktykach w employer brandingu opowiedzą podczas PR Talks Łódź ekspertki z agencji Bluerank, która w środę otrzymała po raz trzeci tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Na scenie wystąpią:

  • Izabela Pawlak – HR Specialist w Bluerank, psycholog, trener, doradca HR. W zespole Bluerank pełni rolę HR Specialist wspierając pracowników w codziennych wyzwaniach, począwszy od rekrutacji, szkoleń, skończywszy na dedykowanych projektach rozwojowych. Certyfikowany Trener FRIS oraz Ostendi Management System.  
  • Marta Markowska -  marketing manager w Bluerank. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Przed pracą w Bluerank była odpowiedzialna za marketing i PR Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pracowała też w mediach. Absolwentka socjologii UŁ, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Termin i miejsce: wtorek, 15. października 2019 r. godz. 16.00 – 18.00. Centrum Kreatywności Fabryka, ul. Tymienieckiego 22G, Łódź, aleja parkowa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Szczegółowe informacje TUTAJ

PR Talks Łódź - współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

PR Talks Łódź to inicjatywa dwóch właścicielek agencji PR: Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja i Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. PR Talks Łódź to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764