logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Wings 2025 - ruszają zgłoszenia

   30.05.2025, przeczytano 961 razy
ilustracja
fot. Jeremi Astaszow

Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 5. edycji PR Wings, ogólnopolskiego konkursu wyróżniającego najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations. Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy realizatorzy projektów PR – od agencji przez organizacje pozarządowe po firmy i instytucje publiczne. Kampanie można zgłaszać w trzech terminach od 29 maja do 7 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-wings-2025---ruszaja-zgloszenia,409039,artykul.html

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) startuje z 5. edycją konkursu PR Wings, ogólnopolską inicjatywą promującą najwyższe standardy komunikacji. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów – agencji PR, firm prywatnych, uczelni, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które zrealizowały projekty PR-owe w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku.

– Konkurs PR Wings, który organizujemy od 2021 roku, na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branżowych i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W zeszłym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 188 zgłoszeń i przyznaliśmy nagrody w 24 kategoriach. Liczymy, że nowe kategorie, które wprowadziliśmy w tegorocznej edycji konkursu, zachęcą jeszcze więcej podmiotów do udziału – mówi Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych:

  • Angażujący event,
  • Custom Publishing,
  • Employer Branding,
  • ESG i CSR,
  • Kampania edukacyjna,
  • Kampania pro bono,
  • Komunikacja B2B,
  • Komunikacja kryzysowa,
  • Komunikacja wewnętrzna,
  • Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI,
  • Media Relations,
  • Media społecznościowe i influencer marketing,
  • Mistrzowska skuteczność,
  • Ochrona przed dezinformacją,
  • PR korporacyjny,
  • PR produktowy,
  • PR terytorialny,
  • Public Affairs i lobbing

oraz w 11 kategoriach sektorowych:

  • Branża FMCG,
  • Branża motoryzacyjna,
  • Finanse i ubezpieczenia,
  • Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura,
  • PR instytucji publicznych,
  • Przemysł, chemia, energetyka,
  • Rolnictwo,
  • Rynek zdrowia,
  • Sport, turystyka, hotelarstwo,
  • Technologia i innowacje,
  • Transport, spedycja, logistyka.

Terminy zgłoszeń:

  • I termin: 29 maja – 30 czerwca, 
  • II termin: 1 lipca – 17 sierpnia, 
  • III termin – last minute: 18 sierpnia – 7 września.

Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na statuetkę w swojej kategorii, ale także na zdobycie Nagrody Specjalnej SAPR, przyznawanej przez przedstawicieli agencji członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

– PR Wings to coś więcej niż konkurs – to coroczne święto osób realizujących najlepsze polskie kampanie public relations. Cieszy nas, że z roku na rok rośnie jego znaczenie jako forum wymiany idei, pomysłów i dobrych praktyk. To tu pokazujemy nie tylko efekty, ale też ludzi, koncepcje i wartości, które stoją za projektami – często służącymi nie tylko markom, ale też społecznościom. Dla środowiska PR to docenienie najlepszych profesjonalistów, a dla całego rynku – źródło inspiracji – podkreśla Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

Konkurs nadzoruje 14-osobowy Komitet Organizacyjny złożony z przedstawicieli agencji członkowskich SAPR, a jego przebieg audytuje kancelaria prawna Osborne Clarke.

Finalistów konkursu poznamy w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w listopadzie br. w Warszawie.

  • Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: prwings.pl/

Jak zgłosić najlepszą kampanię? Webinar dla uczestników konkursu

Już dziś zapraszamy na specjalny webinar wszystkie osoby, które chcą zgłosić swoje kampanie do konkursu PR Wings. To otwarte szkolenie online odbędzie się w środę 4 czerwca o godz. 15 i będzie poświęcone tegorocznej edycji oraz wskazówkom, jak zgłosić kampanię, która ma szansę wygrać. Webinar poprowadzi Paweł Bylicki – CEO Public Dialog, członek Rady SAPR. Link do spotkania na platformie MS Teams: bit.ly/3HeBrxE

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Dodatkowe informacje:

Organizator: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Partnerzy: Business Centre Club, CEDC International, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom”, Uniwersytet SWPS

Patroni medialni: BIZNES24, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, Obserwator Logistyczny, Press, Puls Biznesu, PulsHR.pl, THINK MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualne Media, WNP, WPROST

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764