logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-ywatki - cykl spotkań o komunikowaniu

  PR 14.04.2013, przeczytano 768 razy

W czwartek 18 kwietnia odbędzie się inauguracja cyklu spotkań pod nazwą „PR-ywatki”, które dotyczyć będą zagadnień związanych z Public Relations i szeroko rozumianą komunikacją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-ywatki---cykl-spotkan-o-komunikowaniu,18444,artykul.html

W ramach rozmów, wykładów i warsztatów zaproszeni eksperci (m.in. Rafał Szymczak – prezes ZFPR, Jarosław Wereszczyński – konsultant ds. public affairs, Jacek Wasilewski – specjalista w zakresie teorii narracji) przybliżą uczestnikom różne dziedziny komunikacji. Cykl organizuje Studenckie Koło Psychologii Ekonomicznej MODERATOR wraz z partnerem strategicznym Livebrand PR Communications.

Tematyka spotkań obejmować będzie różnorodne dziedziny komunikacji, powiązane z PR-em, marketingiem oraz reklamą. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę, zdobyć nowe kontakty i podyskutować m.in. na temat lobbingu, designu, komunikacji interpersonalnej, narracji w polityce i wiele innych. Pierwsze spotkanie poprowadzi Jarosław Wereszczyński – wieloletni doradca Ministra Spraw Zagranicznych, były dyrektor ds. korporacyjnych w Tesco Polska, obecnie konsultant ds. public affairs.

Cykl spotkań „PR-ywatki” jest doskonałą okazją do dyskusji, zdobycia wartościowych kontaktów, przedstawienia nowych tendencji oraz pogłębienia wiedzy nie tylko tej dotyczącej Public Relations, ale tematów, które wokół niego krążą i są z nim związane – mówi Kamil Bolek, szef pionu Public Relations SKNPE Moderator. Cieszę się, że już udało się nam pozyskać wielu znanych prelegentów, którzy chętnie podjęli z nami współpracę, a lista nazwisk z pewnością będzie się stale powiększać.

Cykl wykładów, warsztatów i dyskusji odbędzie się w kawiarni BookhouseCaffeHouse, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Pierwsze spotkanie w czwartek 18 kwietnia o godz. 19.00. Wstęp wolny!

Źródło: SKNPE Moderator

tinyurl.com/PR-ywatki-Moderator

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764