logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson

  PR 19.09.2024, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii zawisły również billboardy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca-kierowcow-ciezarowek-w-kampanii-c.-h.-robinson,405729,artykul.html

Truck Driver Appreciation Week (tydzień uznania dla kierowców ciężarówek) przypada na 15-21 września. Tradycję zapoczątkowała American Trucking Association w 1998 roku w USA. Obecnie coraz więcej firm i podmiotów z sektora transportu przyłącza się do akcji, aby wyrazić wdzięczność za pracę kierowców, którzy tylko w 2023 roku na terenie UE przetransportowali towary o łącznej masie 13,2 mld ton.

Kampania C. H. Robinson została uruchomiona w krajach europejskich, w tym w Hiszpanii, Francji, Niemczech czy Polsce, a także w Stanach Zjednoczonych. Na profilach firmy na LinkedInie i Facebooku ukazały się grafiki uświadamiające odbiorcom, że za dostępność wielu produktów zagranicznych w lokalnych sklepach należy podziękować kierowcom ciężarówek przewożącym te towary.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Spędź dzień z kierowcą

W ramach kampanii przedstawiciele C.H. Robinson spędzili dwa dni na południu Polski towarzysząc jednemu z kierowców i przygotowali ponad 3-minutowy film pokazujący, jak wygląda jego codzienność w pracy. W materiale podkreślono, że wybór tego zawodu wiąże się zarówno z wieloma zaletami, jak możliwością poznania nowych ludzi i kultur czy zobaczenia nowych miejsc, ale również z licznymi wyzwaniami, w tym z rozłąką z rodziną. Wideo zostało opublikowane na profilu firmy C. H. Robinson na LinkedInie i na Facebooku, a także wykorzystane do promocji w mediach.

– Niewiele osób zdaje sobie sprawę, jak wiele wyrzeczeń muszą ponieść kierowcy ciężarówek, dzięki którym możemy kupować ulubione produkty. Długie godziny w trasie i brak fizycznego kontaktu z rodziną to dla nich norma. Dlatego w naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę na tak znaczącą rolę kierowców w dzisiejszej gospodarce. To między innymi dzięki nim belgijską czekoladę można kupić w Poznaniu, a grecką oliwę w Warszawie – podkreśla Piotr Pojedynek, Dyrektor Marketingu w Europie, w firmie C. H. Robinson.

Kampania OOH i paczki dla kierowców

Od 1 do 30 września w krajach biorących udział w kampanii będzie można zobaczyć billboardy zachęcające do wyrażenia wdzięczności kierowcom ciężarówek za ich pracę. Dwa zostały umieszczone w Polsce – w okolicach Poznania i Krakowa.

Aby dodatkowo docenić pracę kierowców ciężarówek współpracujących z C.H. Robinson, firma przygotowała półtora tysiąca paczek prezentowych z upominkami, które mogą znaleźć praktyczne zastosowanie w trasie, czyli m.in. czapką zimową, czapką z daszkiem, bidonem oraz rękawiczki.

Źródło: C.H. Robinson

www.chrobinson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764