
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTube, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć.
Paneliści
- Justyna Zawadzka - Group Influencer Manager w LTTM
- Kacper Pakuła - Group Influencer Manager w LTTM
- Aleksandra Padyk - Senior Influencer Manager w LTTM
Moderator dyskusji: Anna Ryczkowska - Senior PR&Communiactions Manager w LTTM
Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.
Nie przegap IMOK Future of Skills #4 - Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.
- Link do zapisów na bezpłatne wydarzenie: https://imok.edu.pl/ifos_4/
Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji
Jak dobrze pójdzie, będziemy pierwszym krajem, w którym meneżerów influencerów jest więcej niż influencerów.
Czyli spisek?
Wolny rynek.
To jak z tym gościem, który zorganizował warsztat, jak zostać milionerem - bilety były po 1000 PLN, przeszło 1000 osób zapłaciło.
Tutaj płacą reklamodawcy. Niezorientowani, znaczy się?
Coś ostatnio skoro do surowych ocen jesteś redakcjo.
Nie poznaję koleżanki/kolegi/kolege-o.
Biedni ci reklamodawcy. Może zorganizuj konkurencyjne szkolenie podczas którego będziesz uświadamiał nieuświadomionych?
I tak ich publicznie opluwasz?
Opluwasz? Propozycja zaproszenia ich na szkolenie z Twoim udziałem miałoby być deprecjonujące?
Sprzedajesz szkolenia z moim udziałem bez mojej wiedzy i zgody?
Mamy włączonego adblocka więc Twoja zgoda nie jest nikomu do niczego potrzebna.
A jak tłumaczysz moją nieobecność?
Tym że adblock włączony. W związku z tym wszystko jest wporzo.
Znaczy uczestnicy mają włączonego i nie widzą, kogo nie ma?
Nie muszą się przejmować Twoją zgodą, zdaniem i interesem. Jak w necie.