logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4

   26.01.2023, przeczytano 669 razy
ilustracja

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca-managera-influencera%3A-imok-future-of-skills-4,398765,artykul.html

Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTube, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć. 

Paneliści

  • Justyna Zawadzka - Group Influencer Manager w LTTM
  • Kacper Pakuła - Group Influencer Manager w LTTM
  • Aleksandra Padyk - Senior Influencer Manager w LTTM

Moderator dyskusji: Anna Ryczkowska - Senior PR&Communiactions Manager w LTTM

Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.

Nie przegap IMOK Future of Skills #4 - Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Jak dobrze pójdzie, będziemy pierwszym krajem, w którym meneżerów influencerów jest więcej niż influencerów.

avatar użytkownika
,

Czyli spisek?  

,

Wolny rynek.

To jak z tym gościem, który zorganizował warsztat, jak zostać milionerem - bilety były po 1000 PLN, przeszło 1000 osób zapłaciło.
  

avatar użytkownika
,

Tutaj płacą reklamodawcy. Niezorientowani, znaczy się?  

,

Coś ostatnio skoro do surowych ocen jesteś redakcjo.
Nie poznaję koleżanki/kolegi/kolege-o.
  

avatar użytkownika
,

Biedni ci reklamodawcy. Może zorganizuj konkurencyjne szkolenie podczas którego będziesz uświadamiał nieuświadomionych?  

,

I tak ich publicznie opluwasz?
  

avatar użytkownika
,

Opluwasz? Propozycja zaproszenia ich na szkolenie z Twoim udziałem miałoby być deprecjonujące?  

,

Sprzedajesz szkolenia z moim udziałem bez mojej wiedzy i zgody?
  

avatar użytkownika
,

Mamy włączonego adblocka więc Twoja zgoda nie jest nikomu do niczego potrzebna.  

,

A jak tłumaczysz moją nieobecność?  

avatar użytkownika
,

Tym że adblock włączony. W związku z tym wszystko jest wporzo.  

,

Znaczy uczestnicy mają włączonego i nie widzą, kogo nie ma?
  

avatar użytkownika
,

Nie muszą się przejmować Twoją zgodą, zdaniem i interesem. Jak w necie.  

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764