logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Praca w przyszłości – nowe technologie wspierają kreatywność i współpracę

  PR 27.07.2015, przeczytano 504 razy

Odpowiednie przygotowanie do nowych wymagań rynku pracy jest jednym z najważniejszych wyzwań dla sektora edukacyjnego. Poza precyzyjnym określeniem  optymalnych kierunków kształcenia ogromne znaczenie w tym procesie ma również budowanie kompetencji informatycznych i społecznych. Na znaczeniu zyskują takie cechy, jak: kreatywne myślenie, samodzielność czy umiejętność współpracy. Realizacja codziennych obowiązków zawodowych będzie bowiem w coraz większym stopniu wymagała umiejętności twórczego rozwiązywania problemów i konstruktywnej interakcji z innymi. Kreatywność i inteligencja społeczna staną się kluczowymi atrybutami pracowników przyszłości. Efektywne wdrożenie i wykorzystanie w procesie edukacyjnym innowacyjnych narzędzi umożliwiających lepszą komunikację  oraz wymianę informacji stymuluje rozwój i pozwala kształtować te postawy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca-w-przyszlosci--nowe-technologie-wspieraja-kreatywnosc-i-wspolprace,25523,artykul.html

Zmiany wynikające z rozwoju nowych technologii wymagają również odpowiedniego przygotowania ze strony pracodawców. Aby móc skorzystać z umiejętności i postaw cechujących nowe pokolenia pracowników konieczne jest zapewnienie odpowiednich warunków pracy. Wyniki przeprowadzonych przez Economist Intelligence Unit na zlecenie Ricoh badań pokazują, że zarządzający europejskimi firmami dostrzegają te zależności i korzyści, które wiążą się z inwestycją w nowoczesne rozwiązania. Według ankietowych większa mobilność i elastyczność w realizowaniu obowiązków służbowych przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy (79%) oraz pozwoli uzyskać większy poziom innowacyjności (73%). 70% spośród badanych przyznaje również, że automatyzacja pozwoli pracownikom skupić się na zadaniach o większym znaczeniu a firmie lepiej spożytkować ich potencjał. 

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764