logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praca wyróżniona w konkursie Timecode Akcja Animacja 2017

  PR 27.03.2018, przeczytano 1229 razy
Anity Mowczan

22 marca w kanałach własnych Polskich Kolei Państwowych pojawiła się animacja autorstwa Anity Mowczan. Praca została wyróżniona przez markę, która była jednym z sześciu partnerów zeszłorocznej, pierwszej edycji konkursu dla twórców animacji  i motion designerów Timecode AKCJA ANIMACJA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca-wyrozniona-w-konkursie-timecode-akcja-animacja-2017,35940,artykul.html

- Cieszymy się, że możemy wspierać młodych, polskich artystów. Liczymy na to, że animacja trafi do szerokiego grona odbiorców oraz pozwoli zbudować świadomość i wyróżnialność marki PKP. Pojawiający się tam motyw podróży ma zachęcić do korzystania z usług kolei – mówi Ewa Dziurla, zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji PKP S.A.

Timecode AKCJA ANIMACJA to pierwszy konkurs dla motion designerów i twórców animacji realizowanych na potrzeby komunikacji marketingowej. Do pierwszej edycji, która zakończyła się w grudniu 2017 roku, zgłosiło się 160 twórców. Projekt będzie kontynuowany.

- Chcemy udowodnić, że można tworzyć ciekawe artystycznie projekty, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez marki. Hasło pierwszej edycji konkursu brzmiało “Stwórz animowaną historię, wygraj nagrody i dołącz do branży!” - tym bardziej cieszy nas, że Timecode AKCJA ANIMACJA umożliwił  współpracę Anity i PKP S.A. To dobra informacja dla młodych twórców, którym planujemy nadal pomagać w rozwoju zawodowym - powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z gotowych ścieżek dźwiękowych, na temat Partnerów. W zeszłym roku były to marki: Cinema City, Polskie Koleje Państwowe S.A., SAS Institute, Ursus, Zee One, Premium Mobile.

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA rozpocznie się we wrześniu i potrwa do listopada 2018r.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764