logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”

  PR 10.08.2022, przeczytano 259 razy
ilustracjastrzałka

Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca-z-lezaka-w-hiszpanii-whites-stawia-na-_workation_,396861,artykul.html

Po co firma wprowadza Workation?

Workation to „pracowakacje”, czy „pracokacje”, czyli nic innego jak praca wykonywana zdalnie z dowolnego miejsca na świecie (które jest atrakcyjne turystycznie).

Już wiele lat temu eksperci przewidywali wzrost służbowych wyjazdów połączonych z wypoczynkiem. Skoro kilka dni w tygodniu spędzamy w domu przed komputerem, czemu nie robić tego w przyjemniejszych okolicznościach przyrody?

Ten tryb pracy, kiedyś przywilej freelancerów, czy startupowców, dziś okazuje się dobrym rozwiązaniem dla firm. Wśród wdrażających workation znajduje się też Whites!

Od początku pandemii mierzyliśmy się ze zmianami trybu pracy: zdalna, biurowa, znów zdalna. Przez to w ciągu ostatnich dwóch lat budowanie kultury organizacji i zespołów było dużo większym wyzwaniem. Chcemy zadbać o samopoczucie ludzi i sprawdzić pracę w bardziej egzotycznym miejscu – czy będzie równie produktywna, ale przyjemniejsza? W październiku testujemy pierwszą edycję pracy zespołów Whites z Hiszpanii. Wnioskami podzielimy się pod koniec roku”. – tłumaczy Maciej Woźniak, CEO Whites.  

Wrzesień to moment końca lata i powrotu chłodniejszych dni, kiedy wiele osób intensywnie szuka wakacji last minute. Osoby z Whites, które zapiszą się na workation, będą mogły wyjechać na nie w ramach pracy.

Ludzie chcą zmienić otoczenie…

Pomysł na workation wyszedł właściwie od ludzi z naszych zespołów. – mówi Maciej Woźniak, CEO Whites – Na ostatnim wyjeździe integracyjnym w ramach zabawy zrobiliśmy burzę mózgów o tym, jak będzie wyglądała nasza firma za 10 lat. Pojawił się pomysł na Ekipę Whites pracującą z tropikalnej wyspy. Zainspirowani tą wizją, zaproponowaliśmy workation i integrację #EkipaWhites”. – mówi Agnieszka Broniewicz, HR Specialist w Whites.

Agencja Whites wynajęła dom dla około 8 osób, w lokalizacji z bezpośrednimi lotami z Warszawy, gdzie członkowie zespołów będą mogli wspólnie mieszkać i pracować – wymieniając się tygodniowymi „turnusami”.

To doskonały przykład, jak transformacja cyfrowa zmienia oblicze rynku pracy i sposoby na budowanie kultur organizacji. Jak dowodzą badania, zmiany są nieuniknione, więc to dobry moment do przemyślenia i testowania nowych rozwiązań.

Kiedy wnioski po workation?

Po pierwszej edycji wyjazdu Whites będzie w stanie podzielić się wnioskami, jak workation wpłynęło na efektywność pracy oraz jak po takich wakacjach czują się osoby z zespołów. Czas pokaże, czy inne firmy wprowadzą podobne działania u siebie. Wierzymy, że kolejne testy tego typu potwierdzą, że zadowolony i wypoczęty człowiek – nawet kilkaset kilometrów od biura – to korzyści dla całej firmy.

Źródło: Whites

agencjawhites.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764