logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prace Julii Mirny w kampanii Vogue Polska

  PR 03.02.2018, przeczytano 2646 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 lutego galerię trzech prac Julii Mirny można spotkać na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i innych dużych polskich miastach. To pierwszy etap kampanii reklamowej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek magazynu Vogue Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prace-julii-mirny-w-kampanii-vogue-polska,35307,artykul.html

W telewizji zostaną wyemitowane oryginalne animacje oparte na sugestywnych liniach oraz wielobarwnych kształtach. Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońską, zaś Małgorzata Bela użyczyła swojego głosu. Kampania reklamowa, której kreacja nie została oparta na okładce, to celowe działania wynikające z linii redakcyjnej pisma. Zgodnie z hasłem „Moda to coś więcej niż myślisz” Vogue Polska stawia na utalentowanych polskich twórców i nazwiska środowiska sztuki.

Pomysł na kampanię powstał w redakcji, skąd też wyszła jej kreatywna koncepcja. Zależy nam na tym, by pracować z takimi artystami jak Julia Mirny, Jarosław Kita czy Barbara Wrońska – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria. Zgodnie z wizją marki, plakaty ani siatki wielkoformatowe nie pojawią się na budynkach i nie będą ingerować w przestrzeń miejską.

Pierwszy numer Vogue Polska powstawał w ścisłej tajemnicy, przygotowywany przez zespół, którego członkowie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i sukcesami w zakresie dziennikarstwa, mody czy kultury.

Wprowadzenie na rynek Vogue Polska to pojawienie się wyjątkowego magazynu. Chcemy pokazać, że Vogue to odpowiedź na zainteresowania współczesnej kobiety, a moda to dziś nie tylko ubrania. To także kultura, sztuka i styl życia – mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny. Widać to także w kampanii reklamowej. Julia Mirny, autorka kreacji graficznej przyznaje, iż inspirują ją wielcy twórcy. W jej pracach można dostrzec umiłowanie do Polskiej Szkoły Plakatu, awangardy początku XX wieku, a w przypadku tej kampanii surrealistyczne wizje Joana Miró, jednego z najwybitniejszych katalońskich malarzy. Barbara Wrońska, która jest odpowiedzialna za oprawę muzyczną, to utalentowana kompozytorka i wokalistka, znana m.in. z duetu Ballady i Romanse. Za kilka dni na rynku ukaże się jej pierwsza solowa płyta.

Kreacje reklamowe Vogue Polska ukażą się w mediach tradycyjnych, internecie, platformach społecznościowych, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz na reklamowych ekranach LED w największych miastach w Polsce. Za produkcję odpowiada agencja BBDO, za wybór nośników zewnętrznych dom mediowy Wavemaker, zaś za działania PR dba Business & Culture. Kampanię koordynuje dyrektor marketingu i Public Relations Vogue Polska, Szymon Machnikowski

Źródło: Vogue Polska

vogue.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764