logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020

  PR 19.10.2020, przeczytano 461 razy

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prace-zwyciezcow-design-by-sliwka-naleczowska-2020,388860,artykul.html

Śliwka Nałęczowska cieszą autentyczną przyjemnością smaku i jednocześnie twórczo pobudzają młodych artystów. Efektem tych inspiracji jest m.in. unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018, dostępny w ramach jesiennej promocji marki. Kolejnym rezultatem przygody Śliwki Nałęczowskiej ze sztuką są plakaty, które można podziwiać w przestrzeni miejskiej jako element kampanii reklamowej marki.

Śliwka Nałęczowska zorganizowała prezentację zwycięskich plakatów, przygotowanych przez pasjonatów grafiki i designu w ramach III odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace znalazły się na ponad 600 citylightach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, a także w Trójmieście i miastach GOP. Ponadto dwa konkursowe projekty przedstawiono na billboardach w Lublinie i Kaliszu. Równolegle zwycięskie plakaty są eksponowane na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs promujący młodych twórców, grafików i projektantów, wspiera utalentowanych artystów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Po raz pierwszy odbył się w 2018 roku i zapoczątkował wielką, artystyczną przygodę marki Śliwka Nałęczowska ze sztuką.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764