logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracetamol - kampania autopromocyjna

  PR 10.06.2021, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

W weekend w Warszawie zawisły billboardy dotykające problemów, z którymi zmaga się wiele branż. Z wydruków patrzą na nas pracownicy cierpiący na skurcze sprzedażowe, przewlekły zanik wzrostu, lub syndrom niedopiętych targetów. To tylko niektóre z licznych przypadłości, na które pomóc może Pracetamol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracetamol---kampania-autopromocyjna,391834,artykul.html

Na oficjalnej stronie produktu (pracetamol.pl) znajdziemy opis działania, opinie użytkowników i poruszającą historię vlogera Bartka, którego życie zmieniło się diametralnie odkąd zaczął zażywać Pracetamol. Dzięki formularzowi możemy skontaktować się ze specjalistą, który dobierze kurację do naszych indywidualnych potrzeb. Jednak Pracetamol nie jest lekiem ani suplementem diety - to kampania autopromocyjna realizowana przez agencję kreatywną Oxymoron.

- Wymyśliliśmy Pracetamol w odpowiedzi na aktualne problemy wielu branż - spadek sprzedaży, niska produktywność czy zwiększone obciążenie pracowników to tylko część wyzwań, z którymi mierzą się dzisiaj zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć do firm, które zauważają u siebie niepokojące objawy i zachęcić je do korzystania z pomocy specjalistów, a w przypadku działań kreatywnych - z usług naszej agencji, bo to właśnie silna kreacja jest fundamentem każdej odnoszącej sukcesy kampanii - mówi Igor Hanke, współwłaściciel agencji Oxymoron.

Pracetamol można obserwować w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN) jak i za pośrednictwem hasztagów #pracetamol, #receptanasukces, #macrodosing. Kampania zaplanowana jest na cały rok 2021 z nastawieniem na działania digital, ale organizatorzy planują również działania OOH i ambient.

Źródło: Oxymoron Sp. z o.o.

www.oxymoron.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764