logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracetamol - kampania autopromocyjna

  PR 10.06.2021, przeczytano 186 razy
ilustracjastrzałka

W weekend w Warszawie zawisły billboardy dotykające problemów, z którymi zmaga się wiele branż. Z wydruków patrzą na nas pracownicy cierpiący na skurcze sprzedażowe, przewlekły zanik wzrostu, lub syndrom niedopiętych targetów. To tylko niektóre z licznych przypadłości, na które pomóc może Pracetamol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracetamol---kampania-autopromocyjna,391834,artykul.html

Na oficjalnej stronie produktu (pracetamol.pl) znajdziemy opis działania, opinie użytkowników i poruszającą historię vlogera Bartka, którego życie zmieniło się diametralnie odkąd zaczął zażywać Pracetamol. Dzięki formularzowi możemy skontaktować się ze specjalistą, który dobierze kurację do naszych indywidualnych potrzeb. Jednak Pracetamol nie jest lekiem ani suplementem diety - to kampania autopromocyjna realizowana przez agencję kreatywną Oxymoron.

- Wymyśliliśmy Pracetamol w odpowiedzi na aktualne problemy wielu branż - spadek sprzedaży, niska produktywność czy zwiększone obciążenie pracowników to tylko część wyzwań, z którymi mierzą się dzisiaj zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć do firm, które zauważają u siebie niepokojące objawy i zachęcić je do korzystania z pomocy specjalistów, a w przypadku działań kreatywnych - z usług naszej agencji, bo to właśnie silna kreacja jest fundamentem każdej odnoszącej sukcesy kampanii - mówi Igor Hanke, współwłaściciel agencji Oxymoron.

Pracetamol można obserwować w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN) jak i za pośrednictwem hasztagów #pracetamol, #receptanasukces, #macrodosing. Kampania zaplanowana jest na cały rok 2021 z nastawieniem na działania digital, ale organizatorzy planują również działania OOH i ambient.

Źródło: Oxymoron Sp. z o.o.

www.oxymoron.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764