W weekend w Warszawie zawisły billboardy dotykające problemów, z którymi zmaga się wiele branż. Z wydruków patrzą na nas pracownicy cierpiący na skurcze sprzedażowe, przewlekły zanik wzrostu, lub syndrom niedopiętych targetów. To tylko niektóre z licznych przypadłości, na które pomóc może Pracetamol.
Na oficjalnej stronie produktu (pracetamol.pl) znajdziemy opis działania, opinie użytkowników i poruszającą historię vlogera Bartka, którego życie zmieniło się diametralnie odkąd zaczął zażywać Pracetamol. Dzięki formularzowi możemy skontaktować się ze specjalistą, który dobierze kurację do naszych indywidualnych potrzeb. Jednak Pracetamol nie jest lekiem ani suplementem diety - to kampania autopromocyjna realizowana przez agencję kreatywną Oxymoron.
- Wymyśliliśmy Pracetamol w odpowiedzi na aktualne problemy wielu branż - spadek sprzedaży, niska produktywność czy zwiększone obciążenie pracowników to tylko część wyzwań, z którymi mierzą się dzisiaj zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć do firm, które zauważają u siebie niepokojące objawy i zachęcić je do korzystania z pomocy specjalistów, a w przypadku działań kreatywnych - z usług naszej agencji, bo to właśnie silna kreacja jest fundamentem każdej odnoszącej sukcesy kampanii - mówi Igor Hanke, współwłaściciel agencji Oxymoron.
Pracetamol można obserwować w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN) jak i za pośrednictwem hasztagów #pracetamol, #receptanasukces, #macrodosing. Kampania zaplanowana jest na cały rok 2021 z nastawieniem na działania digital, ale organizatorzy planują również działania OOH i ambient.
Źródło: Oxymoron Sp. z o.o.