logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracownia Horeca i Salon Reklamy – nowe firmy członkowskie PIAP

  PR 24.11.2021, przeczytano 101 razy

Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększają. W ostatnim kwartale br. PIAP urósł w siłę, dzięki dwóm nowym firmom: Pracownia Horeca i Salon Reklam


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracownia-horeca-i-salon-reklamy-%E2%80%93-nowe-firmy-czlonkowskie-piap,393880,artykul.html

- Od dłuższego czasu szukaliśmy sprawdzonego miejsca, w którym moglibyśmy przedstawić nasze tekstylia reklamowe. PIAP zaciekawił nas swoją ofertą oraz sposobem działania. Stawiamy zawsze na jakość usług i profesjonalizm, dzięki któremu możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców - mówi Dorota Przybysz, Brand Manager Pracownia Horeca.

-  Niezmiernie cieszę, że Salon Reklamy dołączył do PIAP, ponieważ wierzę w siłę networkingu i cenię  wymianę informacji z doświadczonymi praktykami biznesu. Sama działam już od 16 lat na rynku reklamowym i chętnie podzielę się również moją wiedzą i umiejętnościami. Zawsze powtarzam, że uwielbiam moją pracę i tym zarażam – sądzę, że to będzie fantastycznie wykorzystany czas – mówi Aneta Kamińska, właściciel i dyrektor zarządzający Salon Reklamy.

Pracownia Horeca produkuje konfekcję stołową dla branży HoReCa oraz na potrzeby branży reklamowej. Szyje elastyczne pokrowce z nadrukiem indywidualnym na stoły cateringowe i koktajlowe.Pracownia Horeca drukuje na obrusach logotypy oraz inne grafiki w wysokiej jakości wraz z dobraniem koloru wiodącego w skali Pantone. Zamówienia realizowane są już od 1 szt.

Pokrowce reklamowe nadają wnętrzu nowoczesny wygląd oraz tworzą dodatkową powierzchnię do prezentowania marki czy produktu.

Misją firmy jest wsparcie klientów w tworzeniu miejsc i wydarzeń, które pokochają goście.

Salon Reklamy to agencja reklamowa, która posiada szeroki zakres usług i działań. Wykonuje projekty graficzne, druki cyfrowe, offsetowe i wielkoformatowe, a także oferuje wielofunkcyjne i nieszablonowe gadżety reklamowe.  Od 2006 r. niezmiennie zapewnia kreatywne i pełne profesjonalizmu podejście do klienta i produktu. Pracownicy Salonu Reklamy mówią STOP nudnym projektom i oklepanym hasłom. Każdy dzień to dla nich nowe inspiracje, dzięki którym powstają skuteczne strategie, tworzone z pasją i zaangażowaniem.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764