logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracownia Horeca i Salon Reklamy – nowe firmy członkowskie PIAP

  PR 24.11.2021, przeczytano 619 razy

Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększają. W ostatnim kwartale br. PIAP urósł w siłę, dzięki dwóm nowym firmom: Pracownia Horeca i Salon Reklam


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracownia-horeca-i-salon-reklamy-%E2%80%93-nowe-firmy-czlonkowskie-piap,393880,artykul.html

- Od dłuższego czasu szukaliśmy sprawdzonego miejsca, w którym moglibyśmy przedstawić nasze tekstylia reklamowe. PIAP zaciekawił nas swoją ofertą oraz sposobem działania. Stawiamy zawsze na jakość usług i profesjonalizm, dzięki któremu możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców - mówi Dorota Przybysz, Brand Manager Pracownia Horeca.

-  Niezmiernie cieszę, że Salon Reklamy dołączył do PIAP, ponieważ wierzę w siłę networkingu i cenię  wymianę informacji z doświadczonymi praktykami biznesu. Sama działam już od 16 lat na rynku reklamowym i chętnie podzielę się również moją wiedzą i umiejętnościami. Zawsze powtarzam, że uwielbiam moją pracę i tym zarażam – sądzę, że to będzie fantastycznie wykorzystany czas – mówi Aneta Kamińska, właściciel i dyrektor zarządzający Salon Reklamy.

Pracownia Horeca produkuje konfekcję stołową dla branży HoReCa oraz na potrzeby branży reklamowej. Szyje elastyczne pokrowce z nadrukiem indywidualnym na stoły cateringowe i koktajlowe.Pracownia Horeca drukuje na obrusach logotypy oraz inne grafiki w wysokiej jakości wraz z dobraniem koloru wiodącego w skali Pantone. Zamówienia realizowane są już od 1 szt.

Pokrowce reklamowe nadają wnętrzu nowoczesny wygląd oraz tworzą dodatkową powierzchnię do prezentowania marki czy produktu.

Misją firmy jest wsparcie klientów w tworzeniu miejsc i wydarzeń, które pokochają goście.

Salon Reklamy to agencja reklamowa, która posiada szeroki zakres usług i działań. Wykonuje projekty graficzne, druki cyfrowe, offsetowe i wielkoformatowe, a także oferuje wielofunkcyjne i nieszablonowe gadżety reklamowe.  Od 2006 r. niezmiennie zapewnia kreatywne i pełne profesjonalizmu podejście do klienta i produktu. Pracownicy Salonu Reklamy mówią STOP nudnym projektom i oklepanym hasłom. Każdy dzień to dla nich nowe inspiracje, dzięki którym powstają skuteczne strategie, tworzone z pasją i zaangażowaniem.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764