logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracownicy Halfprice bohaterami świątecznej kampanii marki

  PR 22.12.2022, przeczytano 542 razy
ilustracja

Młodszy kupiec, analityk działu planowania i alokacji, sprzedawca. Co ich łączy? To pracownicy HalfPrice, a jednocześnie bohaterowie i bohaterki tegorocznej, świątecznej kampanii marki. Dziś m.in. na ekranach w sklepach w 8 krajach czy social mediach, można zobaczyć ok. 20 pracowników biura, produkcji, logistyki i sklepów. Kampania zrealizowana została w typowym HalfPrice’owym modowym, radosnym, szalonym stylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracownicy-halfprice-bohaterami-swiatecznej-kampanii-marki,398442,artykul.html

- Grupa ludzi, która w stu procentach oddaje się swojej pasji. To odpowiedź Pauliny Bagińskiej, pracownicy HalfPrice, biorącej udział w świątecznej kampanii, która została zapytana z czym kojarzy jej się firma. W czasie pełnym choinek, światełek, Świętych Mikołajów i Śnieżynek, marka postanowiła opowiedzieć najprawdziwszą historię świąteczną – historię swoich ludzi. Osoby, które na co dzień zajmują się obsługą klienta, planowaniem zakupów, logistyką, zarządzaniem sklepem online czy tworzeniem treści promujących ofertę marki, na jeden dzień przeniosły się do magicznego, świątecznego świata. Choć dla większości z nich była to pierwsza przygoda z profesjonalnym aparatem, wszyscy nie kryli entuzjazmu.

- HalfPrice to przede wszystkim ludzie. To oni codziennie szukają dla naszych Klientów najlepszych okazji i zapewniają im najlepszą obsługę. To dzięki ich zaangażowaniu nasza marka odnosi kolejne sukcesy i wciąż się rozwija. Nasz zespół ma niesamowitą energię, kocha modę i tworzy fantastyczną atmosferę pracy. Chcieliśmy to pokazać. – mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu HalfPrice – Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni, jak wielu pracowników chciało wziąć udział w sesji. Dosłownie w chwilę od wysłania zaproszenia skompletowaliśmy całą ekipę. Co więcej, na planie zdjęciowym okazało się, że mamy w Zespole ukryte prawdziwe talenty - świetnych modeli i modelki. Warto dodać, że nie mieli prostego zadania – asortyment HalfPrice jest bardzo bogaty. W trakcie sesji pracownicy prezentowali nie tylko ubrania, buty, zabawki czy meble i dodatki do domu, ale także kosmetyki, artykuły spożywcze, czy... akcesoria dla zwierząt.

“Zabawa, fajna muzyka i super ludzie” - zajrzyj za kulisy sesji

- Bycie twarzą HalfPrice to ogromne wyróżnienie, mówi Jakub Mosior. Dla mnie to bycie częścią drużyny - dodaje Wiktoria Wyrwa. - Czuję się wspaniale, możecie zapraszać mnie częściej - podsumowuje Anita Dziuba. To tylko kilka z wielu spostrzeżeń pracowników, którzy wzięli udział w sesji. Ze specjalnego filmu “zza kulis” możemy dowiedzieć się z czym kojarzy im się HalfPrice, jak oceniają sesję zdjęciową, czy... co kupili bliskim na święta.

- Najważniejszy przekaz płynący z ich wypowiedzi to to, co tworzy HalfPrice – ludzie, świetna atmosfera pracy oraz możliwość rozwijania się. - dodaje Michał Kniaź.

Zdjęcia i video promujące świąteczną ofertę HalfPrice można zobaczyć m.in. w mediach społecznościowych, czy ekranach w sklepach – w aż 8 krajach.

Źródło: HalfPrice

www.halfprice.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764