logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracownicy Halfprice bohaterami świątecznej kampanii marki

  PR 28.12.2022, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Młodszy kupiec, analityk działu planowania i alokacji, sprzedawca. Co ich łączy? To pracownicy HalfPrice, a jednocześnie bohaterowie i bohaterki tegorocznej, świątecznej kampanii marki. Dziś m.in. na ekranach w sklepach w 8 krajach czy social mediach, można zobaczyć ok. 20 pracowników biura, produkcji, logistyki i sklepów. Kampania zrealizowana została w typowym HalfPrice’owym modowym, radosnym, szalonym stylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracownicy-halfprice-bohaterami-swiatecznej-kampanii-marki,398484,artykul.html

Grupa ludzi, która w stu procentach oddaje się swojej pasji. To odpowiedź Pauliny Bagińskiej, pracownicy HalfPrice, biorącej udział w świątecznej kampanii, która została zapytana z czym kojarzy jej się firma. W czasie pełnym choinek, światełek, Świętych Mikołajów i Śnieżynek, marka postanowiła opowiedzieć najprawdziwszą historię świąteczną – historię swoich ludzi. Osoby, które na co dzień zajmują się obsługą klienta, planowaniem zakupów, logistyką, zarządzaniem sklepem online czy tworzeniem treści promujących ofertę marki, na jeden dzień przeniosły się do magicznego, świątecznego świata. Choć dla większości z nich była to pierwsza przygoda z profesjonalnym aparatem, wszyscy nie kryli entuzjazmu.

ilustracjastrzałka

HalfPrice to przede wszystkim ludzie. To oni codziennie szukają dla naszych Klientów najlepszych okazji i zapewniają im najlepszą obsługę. To dzięki ich zaangażowaniu nasza marka odnosi kolejne sukcesy i wciąż się rozwija. Nasz zespół ma niesamowitą energię, kocha modę i tworzy fantastyczną atmosferę pracy. Chcieliśmy to pokazać. – mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu HalfPrice – Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni, jak wielu pracowników chciało wziąć udział w sesji. Dosłownie w chwilę od wysłania zaproszenia skompletowaliśmy całą ekipę. Co więcej, na planie zdjęciowym okazało się, że mamy w Zespole ukryte prawdziwe talenty - świetnych modeli i modelki. Warto dodać, że nie mieli prostego zadania – asortyment HalfPrice jest bardzo bogaty. W trakcie sesji pracownicy prezentowali nie tylko ubrania, buty, zabawki czy meble i dodatki do domu, ale także kosmetyki, artykuły spożywcze, czy... akcesoria dla zwierząt.

“Zabawa, fajna muzyka i super ludzie” - zajrzyj za kulisy sesji

Bycie twarzą HalfPrice to ogromne wyróżnienie, mówi Jakub Mosior. Dla mnie to bycie częścią drużyny - dodaje Wiktoria Wyrwa. Czuję się wspaniale, możecie zapraszać mnie częściej, podsumowuje Anita Dziuba. To tylko kilka z wielu spostrzeżeń pracowników, którzy wzięli udział w sesji. Ze specjalnego filmu “zza kulis” możemy dowiedzieć się z czym kojarzy im się HalfPrice, jak oceniają sesję zdjęciową, czy... co kupili bliskim na święta.

Najważniejszy przekaz płynący z ich wypowiedzi to to, co tworzy HalfPrice – ludzie, świetna atmosfera pracy oraz możliwość rozwijania się. - dodaje Michał Kniaź.

Zdjęcia i video promujące świąteczną ofertę HalfPrice można zobaczyć m.in. w mediach społecznościowych, czy ekranach w sklepach – w aż 8 krajach.

Źródło: HalfPrice

www.halfprice.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764