logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Practum dla konkursu Miss Earth Poland 2018

  PR 03.09.2018, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PR, Practum Consulting, prowadzi biuro prasowe konkursu piękności Miss Earth Poland 2018. Agencja odpowiada za kontakty z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi, by jak najszerzej docierać z ideą konkursu i wartościami, które promuje. Gala polskiej edycji wydarzenia odbędzie się  6 września br. Zdobywczyni tytułu Miss Earth Poland 2018 będzie reprezentować Polskę na międzynarodowym finale Miss Earth, który zorganizowany zostanie w listopadzie na Filipinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/practum-dla-konkursu-miss-earth-poland-2018,37769,artykul.html

- Miss Earth jest jednym z największych konkursów piękności na świecie, który organizowany jest od 2001 roku na Filipinach. W porównaniu do innych tego typu projektów, jest to inicjatywa szczególna, która niesie ze sobą głębsze przesłanie. Zwraca uwagę nie tylko na to, co widać na zewnątrz, ale też na wewnętrzne piękno i mądrość uczestniczek. Reprezentantki poszczególnych krajów angażują się bowiem w akcje ukierunkowane na promocję ochrony środowiska, budowanie świadomości ekologicznej i pomoc potrzebującym. W ramach polskiej edycji chcemy silnie promować te wartości. Podczas wielkiego finału w walce o tytuł zmierzą się więc piękne Polki, które nie tylko zachwycają wyglądem, ale swoją postawą udowadniają, że są inteligentne, świadome,  a przy tym też wrażliwe na potrzeby otaczającego nas świata ­– mówi Francys Barraza, wielokrotna uczestniczka konkursów piękności i dyrektor generalna Miss Earth Poland 2018, która wspólnie z uznanym tancerzem Łukaszem Czarneckim organizuje konkurs w Polsce.

Podczas gali, która odbędzie się 6 września w Teatrze Capitol w Warszawie, jury wybierze najpiękniejszą Polkę, która otrzyma tytuł Miss Earth Poland 2018. W ramach konkursu wyłonione zostaną też Miss Air, czyli I wicemiss, Miss Water – II wicemiss, a także Miss Fire, tj. III wicemiss. Zaplanowano także wybory Miss Bikini i Miss Publiczności, a także Miss Internetu, na którą trwa obecnie głosowanie na stronie konkursu na Facebooku.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764