logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl: nowi bohaterowie i nowe możliwości

  PR 27.01.2023, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery. Kampania realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący m.in. telewizję, digital, serwisy VOD i kanały social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl%3A-nowi-bohaterowie-i-nowe-mozliwosci,398784,artykul.html

Do mediów powraca gwiazdorska obsada serii „W środowisku Pracuj.pl”, która zadebiutowała w 2021 roku. W zimowej odsłonie do bohaterów animowanego świata dołącza Maciej Chrumczyk, dzik wykonujący pracę biurową. Niezadowolony z poprzedniej pracy, gdzie panowała “dziczyzna”, a także z wewnętrznych zasad i klimatu w firmie, postanawia poszukać nowego miejsca zatrudnienia. Korzystając z Pracuj.pl, zmienia on swoją sytuację zawodową na lepsze, przechodząc do zaufanego pracodawcy, u którego panuje przyjazna atmosfera, ma nowoczesne biuro, a praca jest wykonywana hybrydowo.

Bohaterem kierują motywacje znale wielu pracownikom i kandydatom. Według badań Pracuj.pl zdalnie lub częściowo poza biurem pracuje blisko ⅓ Polaków, a dla ¾ reputacja pracodawcy jest jednym z kluczowych aspektów w wyborze pracy. Ponadto co piąty kandydat przyznaje, że chce zmienić pracę ze względu na złą atmosferę w miejscu zatrudnienia.

W kampanii powracają także spoty znane z poprzednich odsłon „W środowisku Pracuj.pl”. Działania kierowane są do przedstawicieli różnych grup zawodowych, w tym pracowników biurowych i fizycznych. Pracuj.pl jest przestrzenią, w której ofery pracy znaleźć mogą wszyscy, którzy szukają nowych możliwości kariery.

- Od startu naszej animowanej platformy komunikacyjnej do środowiska Pracuj.pl sukcesywnie dołączają kolejni bohaterzy, symbolizujący różne grupy zawodowe i doświadczenia pracowników. Chcemy, by za wysokiej jakości animacją i humorem krył się też konkretny pozytywny przekaz. Pracuj.pl od wielu lat jest wiodącym miejscem spotkań pracodawców z kandydatami w Polsce. Wiemy, że w 2023 roku wiele osób będzie szukać zaufanych, dobrych miejsc pracy, dających możliwości rozwoju i elastyczność. Dzięki stale rozwijanym funkcjom Pracuj.pl użytkownicy mają dodatkowe szanse znalezienia pracodawcy, który spełni ich oczekiwania - mówi Małgorzata Burcewicz, brand managerka Pracuj.pl.

Kampania połączona jest z premierą nowej odsłony serwisu Pracuj.pl, uwzględniającej odświeżony design strony głównej, większą personalizację prezentowanych ofert oraz nowe funkcje dla użytkowników, wspierające łatwiejsze i bardziej intuicyjne aplikowanie o pracę i wyszukiwanie ogłoszeń. Elementy nowej wersji serwisu prezentowane są także w animowanych spotach.

Zimowa odsłona kampanii potrwa od 16 stycznia do 28 lutego 2023 roku. W ramach szerokiego miksu mediów zaplanowana została emisja spotów w telewizji, popularnych serwisach VOD, w mediach ogólnopolskich i regionalnych, a także na platformach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil oraz dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów). Reżyserem spotów jest Paweł Krzemiński. Dom mediowy K2 Precise jest odpowiedzialny za zakup mediów TV i digital. Kampanię performance prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiadają agencja More Bananas oraz zespół ds. komunikacji marketingowej Pracuj.pl. Działania w obszarze PR earned i paid wspiera agencja Linkleaders.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764