logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl partnerem Facebooka w edukacji cyfrowej

  PR 21.06.2019, przeczytano 376 razy

Serwis Pracuj.pl został partnerem debiutującej na polskim rynku platformy edukacyjnej Facebook Pomaga w Rozwoju. Światowy gigant rynku cyfrowego będzie pomagał Polakom w nabywaniu umiejętności cyfrowych oraz planowaniu kariery. Platforma wraz z pierwszymi kursami jest już dostępna dla polskich użytkowników. Skorzystają oni także m.in. z tekstów z poradami Pracuj.pl oraz z ofert pracy serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl-partnerem-facebooka-w-edukacji-cyfrowej,382974,artykul.html

Platforma Facebook Pomaga w Rozwoju (dostępna pod adresem www.rozwoj.fb.com) jest w pełni darmowa i umożliwia nabycie umiejętności cyfrowych oraz otrzymanie porad dotyczących planowania kariery.

Obok dostępnych w ramach platformy i przygotowanych przez Facebooka lekcji w obszarze kompetencji cyfrowych, osoby zainteresowane zwiększeniem kompetencji i poszukiwaniem pracy będą mogły sprawdzić pasujące do nich oferty zatrudnienia znajdujące się na Pracuj.pl. Dwójka pozostałych partnerów: serwis Mamopracuj.pl oraz Harvard Business Review Polska odpowiada za wsparcie zawodowe dla konkretnych grup obecnych na rynku pracy.

Program Facebook pomaga w Rozwoju obejmuje kursy z zakresu marketingu społecznościowego, bezpieczeństwa w sieci, analizy danych oraz porady na temat skutecznego planowania kariery. Platforma jest dostępna dla każdego, kto chce rozwijać się w obecnym lub nowym miejscu pracy, planuje się przekwalifikować czy np. powrócić na rynek pracy po dłuższej nieobecności.

Cyfrowe wyzwania HR

Jak zwracają uwagę rynkowi eksperci, zdobywanie nowych kompetencji cyfrowych staje się coraz bardziej istotnym wyzwaniem zarówno dla współczesnych pracodawców, jak i pracowników.

- Według danych Komisji Europejskiej Polska znajduje się na jednym z ostatnich miejsc w UE pod względem podstawowych kompetencji cyfrowych obywateli. Z drugiej strony na portalu Pracuj.pl oferty pracy w zawodach wymagających tych umiejętności należą do najbardziej popularnych. Ten stan rzeczy pogłębia tzw. lukę kompetencyjną. Dlatego powstawanie w Polsce takich inicjatyw, jak Facebook Pomaga w Rozwoju, jest bardzo ważne. Sami angażujemy się w Polsce m.in. w rozwój szkoły IT Coders Lab czy wspieranie innych obiecujących startupów z branży EduTech - komentuje Elżbieta Flasińska, Senior B2C Marketing Manager w Grupie Pracuj.

Jak dodaje Elżbieta Flasińska, pracownicy są otwarci na nową wiedzę. Na przykład, 75% specjalistów badanych przez Pracuj.pl jako kluczową cechę dobrego pracodawcy określa dostęp do rozwoju i szkoleń.

W kierunku cyfrowego świata HR

Partnerstwo platformy Facebook Pomaga w Rozwoju to kolejne działanie Grupy Pracuj w ostatnich latach, mające na celu wsparcie rozwoju rynku cyfrowej edukacji i technologii HR w Polsce. W 2018 roku Grupa Pracuj zainwestowała w mniejszościowy pakiet udziałów w czołowej polskiej szkole IT - Coders Lab. W II kwartale 2019 roku uruchomiony został natomiast Pracuj Ventures, pierwszy w Polsce corporate inovation fund mający na celu wsparcie rozwoju startupów HRTech i EduTech.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764