logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką

  PR 13.12.2019, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Wsparcie T-Mobile Ligi Akademickiej to pierwsza inicjatywa e-sportowa Pracuj.pl, lidera rynku cyfrowej rekrutacji w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl-wchodzi-w-swiat-e-sportu-z-t-mobile-liga-akademicka,385078,artykul.html

Największe takie zawody w Polsce

Trwa kolejny sezon T-Mobile Ligi Akademickiej – e-sportowej inicjatywy, mającej na celu integrację społeczności studenckiej w Polsce. W dotychczasowych rozgrywkach odbyło się 516 meczów, w których wzięło udział 2200 studentów z 89 uczelni z całej Polski. Udział w lidze to dla graczy okazja do przygotowania się do gry w profesjonalnych organizacjach gamingowych. W lidze zawodnicy rywalizują w czterech kategoriach: Gwint, League of Legends, Rainbow Six Siege oraz Counter Strike.

Coding Masters z Pracuj.pl

Nowością w obecnym sezonie T-Mobile Ligi Akademickiej jest zupełnie nowa i wyjątkowa piąta kategoria, w której mogą rywalizować studenci i absolwenci – Mistrzostwa w Programowaniu „Coding Masters”. Jej pomysłodawcą jest serwis Pracuj.pl, nowy partner rozgrywek. Za strategię, koncepcję współpracy oraz działania promujące wydarzenie odpowiada Gameset – wiodąca agencja marketingu gamingowego.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z T-Mobile Ligą Akademicką ze względu na wyjątkowy sposób dotarcia do naszych kandydatów. Liga gromadzi gamerów ze społeczności studenckiej, czyli młode talenty na początku życia zawodowego. Dla części z nich e-sport może stać się profesją, a dla części pozostanie hobby. Wielu uczestników będzie w niedalekiej przyszłości szukać ścieżki rozwoju w obszarach programowania czy technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć kategorię zawodów, która łączy rywalizację e-sportową z obszarem programowania, w którym w Polsce wciąż jest ogromny głód nowych talentów. Z jednej strony oferujemy uczestnikom świetną rozrywkę, a przy okazji pomagamy doskonalić zawodowe kompetencje i łączyć zawodników z pracodawcami – komentuje Magdalena Jurzysta, Specjalista ds. Promocji Marki w Grupie Pracuj.

Tylko w pierwszym półroczu 2019 roku oferty IT stanowiły na Pracuj.pl 15% wszystkich ogłoszeń, co oznacza że to trzecia najpopularniejsza kategoria ogłoszeń. Na serwisie przez pierwsze sześć miesięcy 2019 znalazło się ponad 43 000 ofert zatrudnienia z branży IT.

Droga do finałów i nagrody Coding Masters

Rekrutacja do Mistrzostw w Programowaniu „Coding Masters” wystartowała 27 listopada. Uczestnicy mogą zgłaszać się do 6 grudnia za pośrednictwem strony ligaakademicka.pl. Na etapie eliminacji czekać będą na nich zadania matematyczno-logiczne. Do finału zakwalifikuje się ośmiu najlepszych studentów i 8 absolwentów – razem 16 talentów, które rywalizować będą w zakresie kodowania w wybranych językach programowania (m.in. C++ i Python).

Rozgrywki najlepszych koderów zaplanowane są na 18 stycznia 2020 roku i odbędą się na Politechnice Wrocławskiej. Rywalizacja będzie relacjonowana na żywo na oficjalnym streamie Ligi Akademickiej. Trzy najlepsze miejsca z obu grup (studentów i absolwentów) wyróżnione zostaną wysokiej klasy sprzętem gamingowym:

  • Nagroda I stopnia: komputer Acer Predator Orion 9000
  • Nagroda II stopnia: karta graficzna MSI GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z 11GB GDDR6
  • Nagroda III stopnia: Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phantom GS 8GB GDDR6

E-sport na drodze wzrostu

W inicjatywy e-sportowe angażuje się coraz więcej marek – jest to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin technologii i sportu na świecie. Analitycy Newzoo prognozują, że w tym roku rynek ten globalnie wygeneruje przychody w wysokości 1,1 mld dol. – o 27% większe, niż rok wcześniej. Według danych innej organizacji, Electronic Sports League, rynek e-sportu w Polsce rośnie jeszcze szybciej – w tempie ok. 30 proc. rocznie. 

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764