logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką

  PR 13.12.2019, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Wsparcie T-Mobile Ligi Akademickiej to pierwsza inicjatywa e-sportowa Pracuj.pl, lidera rynku cyfrowej rekrutacji w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl-wchodzi-w-swiat-e-sportu-z-t-mobile-liga-akademicka,385078,artykul.html

Największe takie zawody w Polsce

Trwa kolejny sezon T-Mobile Ligi Akademickiej – e-sportowej inicjatywy, mającej na celu integrację społeczności studenckiej w Polsce. W dotychczasowych rozgrywkach odbyło się 516 meczów, w których wzięło udział 2200 studentów z 89 uczelni z całej Polski. Udział w lidze to dla graczy okazja do przygotowania się do gry w profesjonalnych organizacjach gamingowych. W lidze zawodnicy rywalizują w czterech kategoriach: Gwint, League of Legends, Rainbow Six Siege oraz Counter Strike.

Coding Masters z Pracuj.pl

Nowością w obecnym sezonie T-Mobile Ligi Akademickiej jest zupełnie nowa i wyjątkowa piąta kategoria, w której mogą rywalizować studenci i absolwenci – Mistrzostwa w Programowaniu „Coding Masters”. Jej pomysłodawcą jest serwis Pracuj.pl, nowy partner rozgrywek. Za strategię, koncepcję współpracy oraz działania promujące wydarzenie odpowiada Gameset – wiodąca agencja marketingu gamingowego.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z T-Mobile Ligą Akademicką ze względu na wyjątkowy sposób dotarcia do naszych kandydatów. Liga gromadzi gamerów ze społeczności studenckiej, czyli młode talenty na początku życia zawodowego. Dla części z nich e-sport może stać się profesją, a dla części pozostanie hobby. Wielu uczestników będzie w niedalekiej przyszłości szukać ścieżki rozwoju w obszarach programowania czy technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć kategorię zawodów, która łączy rywalizację e-sportową z obszarem programowania, w którym w Polsce wciąż jest ogromny głód nowych talentów. Z jednej strony oferujemy uczestnikom świetną rozrywkę, a przy okazji pomagamy doskonalić zawodowe kompetencje i łączyć zawodników z pracodawcami – komentuje Magdalena Jurzysta, Specjalista ds. Promocji Marki w Grupie Pracuj.

Tylko w pierwszym półroczu 2019 roku oferty IT stanowiły na Pracuj.pl 15% wszystkich ogłoszeń, co oznacza że to trzecia najpopularniejsza kategoria ogłoszeń. Na serwisie przez pierwsze sześć miesięcy 2019 znalazło się ponad 43 000 ofert zatrudnienia z branży IT.

Droga do finałów i nagrody Coding Masters

Rekrutacja do Mistrzostw w Programowaniu „Coding Masters” wystartowała 27 listopada. Uczestnicy mogą zgłaszać się do 6 grudnia za pośrednictwem strony ligaakademicka.pl. Na etapie eliminacji czekać będą na nich zadania matematyczno-logiczne. Do finału zakwalifikuje się ośmiu najlepszych studentów i 8 absolwentów – razem 16 talentów, które rywalizować będą w zakresie kodowania w wybranych językach programowania (m.in. C++ i Python).

Rozgrywki najlepszych koderów zaplanowane są na 18 stycznia 2020 roku i odbędą się na Politechnice Wrocławskiej. Rywalizacja będzie relacjonowana na żywo na oficjalnym streamie Ligi Akademickiej. Trzy najlepsze miejsca z obu grup (studentów i absolwentów) wyróżnione zostaną wysokiej klasy sprzętem gamingowym:

  • Nagroda I stopnia: komputer Acer Predator Orion 9000
  • Nagroda II stopnia: karta graficzna MSI GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z 11GB GDDR6
  • Nagroda III stopnia: Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phantom GS 8GB GDDR6

E-sport na drodze wzrostu

W inicjatywy e-sportowe angażuje się coraz więcej marek – jest to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin technologii i sportu na świecie. Analitycy Newzoo prognozują, że w tym roku rynek ten globalnie wygeneruje przychody w wysokości 1,1 mld dol. – o 27% większe, niż rok wcześniej. Według danych innej organizacji, Electronic Sports League, rynek e-sportu w Polsce rośnie jeszcze szybciej – w tempie ok. 30 proc. rocznie. 

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764