logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką

  PR 13.12.2019, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Wsparcie T-Mobile Ligi Akademickiej to pierwsza inicjatywa e-sportowa Pracuj.pl, lidera rynku cyfrowej rekrutacji w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl-wchodzi-w-swiat-e-sportu-z-t-mobile-liga-akademicka,385078,artykul.html

Największe takie zawody w Polsce

Trwa kolejny sezon T-Mobile Ligi Akademickiej – e-sportowej inicjatywy, mającej na celu integrację społeczności studenckiej w Polsce. W dotychczasowych rozgrywkach odbyło się 516 meczów, w których wzięło udział 2200 studentów z 89 uczelni z całej Polski. Udział w lidze to dla graczy okazja do przygotowania się do gry w profesjonalnych organizacjach gamingowych. W lidze zawodnicy rywalizują w czterech kategoriach: Gwint, League of Legends, Rainbow Six Siege oraz Counter Strike.

Coding Masters z Pracuj.pl

Nowością w obecnym sezonie T-Mobile Ligi Akademickiej jest zupełnie nowa i wyjątkowa piąta kategoria, w której mogą rywalizować studenci i absolwenci – Mistrzostwa w Programowaniu „Coding Masters”. Jej pomysłodawcą jest serwis Pracuj.pl, nowy partner rozgrywek. Za strategię, koncepcję współpracy oraz działania promujące wydarzenie odpowiada Gameset – wiodąca agencja marketingu gamingowego.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z T-Mobile Ligą Akademicką ze względu na wyjątkowy sposób dotarcia do naszych kandydatów. Liga gromadzi gamerów ze społeczności studenckiej, czyli młode talenty na początku życia zawodowego. Dla części z nich e-sport może stać się profesją, a dla części pozostanie hobby. Wielu uczestników będzie w niedalekiej przyszłości szukać ścieżki rozwoju w obszarach programowania czy technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć kategorię zawodów, która łączy rywalizację e-sportową z obszarem programowania, w którym w Polsce wciąż jest ogromny głód nowych talentów. Z jednej strony oferujemy uczestnikom świetną rozrywkę, a przy okazji pomagamy doskonalić zawodowe kompetencje i łączyć zawodników z pracodawcami – komentuje Magdalena Jurzysta, Specjalista ds. Promocji Marki w Grupie Pracuj.

Tylko w pierwszym półroczu 2019 roku oferty IT stanowiły na Pracuj.pl 15% wszystkich ogłoszeń, co oznacza że to trzecia najpopularniejsza kategoria ogłoszeń. Na serwisie przez pierwsze sześć miesięcy 2019 znalazło się ponad 43 000 ofert zatrudnienia z branży IT.

Droga do finałów i nagrody Coding Masters

Rekrutacja do Mistrzostw w Programowaniu „Coding Masters” wystartowała 27 listopada. Uczestnicy mogą zgłaszać się do 6 grudnia za pośrednictwem strony ligaakademicka.pl. Na etapie eliminacji czekać będą na nich zadania matematyczno-logiczne. Do finału zakwalifikuje się ośmiu najlepszych studentów i 8 absolwentów – razem 16 talentów, które rywalizować będą w zakresie kodowania w wybranych językach programowania (m.in. C++ i Python).

Rozgrywki najlepszych koderów zaplanowane są na 18 stycznia 2020 roku i odbędą się na Politechnice Wrocławskiej. Rywalizacja będzie relacjonowana na żywo na oficjalnym streamie Ligi Akademickiej. Trzy najlepsze miejsca z obu grup (studentów i absolwentów) wyróżnione zostaną wysokiej klasy sprzętem gamingowym:

  • Nagroda I stopnia: komputer Acer Predator Orion 9000
  • Nagroda II stopnia: karta graficzna MSI GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z 11GB GDDR6
  • Nagroda III stopnia: Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phantom GS 8GB GDDR6

E-sport na drodze wzrostu

W inicjatywy e-sportowe angażuje się coraz więcej marek – jest to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin technologii i sportu na świecie. Analitycy Newzoo prognozują, że w tym roku rynek ten globalnie wygeneruje przychody w wysokości 1,1 mld dol. – o 27% większe, niż rok wcześniej. Według danych innej organizacji, Electronic Sports League, rynek e-sportu w Polsce rośnie jeszcze szybciej – w tempie ok. 30 proc. rocznie. 

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764