logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl z nową odsłoną kampanii „Szef i Reszta”

  PR 04.10.2019, przeczytano 1499 razy
ilustracja

Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania wystartuje na początku października. W nowej odsłonie serwis przygotował m.in. 2 spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl-z-nowa-odslona-kampanii-_szef-i-reszta_,384221,artykul.html

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Szef i reszta", w ramach której Pracuj.pl. z przymrużeniem oka prezentuje sytuacje zawodowe, motywując do poszukiwań lepszej pracy. Tym razem charakterystyczny Szef „podnosi ciśnienie” swoim pracownikom brakiem podwyżek i możliwości awansu.

- Tworząc nasze kampanie, zawsze jesteśmy blisko kandydatów – badamy ich aktualne potrzeby, staramy się wyłapać wszelkie zmiany rynkowe, aby komunikat był do nich jak najlepiej dopasowany. Na przestrzeni kilku lat rynek pracy dał kandydatom zdecydowanie większe poczucie pewności. Specjaliści wiedzą, czego mogą oczekiwać od pracodawców, a nowa praca musi nieść za sobą bardzo konkretną zmianę. Największym motywatorem do zmiany pracy jest wzrost wynagrodzenia i możliwość awansu. O tych powodach opowiadamy w najnowszej kampanii Pracuj.pl - mówi Katarzyna Kociuba, Brand Manager Pracuj.pl.

Kampania Pracuj.pl promuje wygodne narzędzie – aplikację mobilną Pracuj.pl, która w szybki i intuicyjny sposób pozwala znaleźć najciekawsze oferty zatrudnienia i łatwo na nie aplikować. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji wysłali za jej pośrednictwem ponad 6 mln aplikacji o pracę, a ruch w narzędziu między 2017 a 2018 rokiem wzrósł prawie o 70%.

Działania reklamowe startują na początku października i obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz kanały online (serwisy VOD, social media, portale). Główna odsłona kampanii potrwa do połowy listopada. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), produkcję spotów przygotował dom Prime Time. Zakup mediów telewizyjnych planowany jest przez dom mediowy K2 Precise, działania online prowadzone są przez dział wewnętrzny Pracuj.pl.

Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych, profilach społecznościowych marki oraz w mediach ogólnopolskich.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764