logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pragnienia i potrzeby w kampanii wizerunkowej Rossmanna

  PR 27.05.2013, przeczytano 1241 razy

Pragnienia i potrzeby - to hasło nowej kampanii reklamowej Rossmanna. Firma zdecydowała się na nowo zaprezentować swój wizerunek. Kampania ruszyła 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pragnienia-i-potrzeby-w-kampanii-wizerunkowej-rossmanna,18831,artykul.html

Bohaterami reklamy są: kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. Ostatni spot łączy sceny ze wszystkich wcześniejszych. Rossmann chce w ten sposób podkreślić, że  jest otwarty na Klientów ze wszystkich grup społecznych. Oryginalna choreografia, stylizacje i kostiumy występujących osób tworzą wyjątkową oprawę spotów. Motywem muzycznym reklamy jest światowy przebój Roya Orbisona „You Got It”.


Logo firmy Rossmann ma dwa kolory: biały i czerwony, które symbolizują oczekiwania Klientów. Ognisto czerwony to ukryte pragnienia, natomiast biały pokazuje codzienne potrzeby. Na planie filmowym wszystkich sześciu spotów obok 130 członków ekipy, wystąpiło ponad 30 aktorów, oraz 50 statystów i kaskaderów.

Opiekę nad wizerunkiem marki powierzono agencji Fat Baby, która przygotowała scenariusze reklam. Za produkcję reklam odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films. Choreografię przygotowała Barbara Zielińska, a aktorzy występowali w kolorowych kostiumach Malwiny Wędzikowskiej. Autorem dekoracji był Jacek Ogrodowczyk, zaś nową aranżację „You Got It” wyprodukował Marcin Macuk.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będą reklamy radiowe, billboardy kampania w internecie.

Źródło: Rossmann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764