logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praktica luxmedia 16-Z24 S w dwóch kolorach

  PR 29.01.2013, przeczytano 723 razy
ilustracjastrzałka

Mimo swojej kompaktowej konstrukcji, najnowsza PRAKTICA luxmedia 16-Z24 S dysponuje 24-ro krotnym zoomem optycznym. W przeliczeniu na format małoobrazkowy 35mm, ogniskowa obiektywu obejmuje zakres od 25mm do 600mm, co w perfekcyjnej współpracy z 16-to milionową matrycą umożliwia umieszczenie na zdjęciach nawet drobnych szczegółów znacznie oddalonych obiektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praktica-luxmedia-16-z24-s-w-dwoch-kolorach,17816,artykul.html

Łatwo, szybko i w sposób nieskomplikowany, za pomocą jednego przycisku, możemy zmienić naszą luxmedię 16-Z24 S w kamerę video, która rejestruje filmy w rozdzielczości HD (720p). Duży (3 calowy), o wysokiej rozdzielczości monitor TFT LCD aparatu sprawia, że przeglądanie zdjęć i filmów to czysta przyjemność.

Najnowsza PRAKTICA luxmedia 16-Z24 S została wyposażona w optyczną stabilizację obrazu oraz w śledzący auto fokus (AF-Tracking), który nieustannie koryguje nastawienie ostrości. To funkcja, która znakomicie sprawdza się w wielu różnych sytuacjach, jak np. podczas fotografowania bawiących się dzieci, zwierząt, czy też krajobrazu podczas jazdy samochodem. Auto fokus cały czas podąża za poruszającym się obiektem aż do momentu całkowitego naciśnięcia spustu.

Luxmedia 16-Z24 S oferuje także możliwość fotografowania z odległości zaledwie 2 cm, dzięki czemu małe obiekty stają się duże i wyraźne. Super makro pozwala na wypełnienie kadru bardzo małymi obiektami lub drobnymi szczegółami.

PRAKTICA luxmedia 16-Z24 S jest dostępny w kolorze czarnym i czerwonym. W komplecie z aparatem dołączane są m.in. akumulator litowo-jonowy, ładowarka i kilka innych przydatnych drobiazgów.

Źródło: G&P FOCUS

www.praktica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764