logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praktyczna Szkoła Barwy Reprograf i X-Rite

  PR 25.04.2017, przeczytano 899 razy

Reprograf wspólnie z firmą X-Rite organizują w dniu 12.05. br w Warszawie seminarium: Praktyczna Szkoła Barwy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praktyczna-szkola-barwy-reprograf-i-x-rite,32267,artykul.html

Jest ono skierowane do wszystkich, którzy na co dzień są odpowiedzialni za temat pomiaru i kontroli barwy. Poprzednia odsłona seminarium – Fundamentals of Colour and Appearance (FOCA), cieszyła się dużym zainteresowaniem, została wysoko oceniona przez uczestników i obejmowała podstawowy poziom zagadnień związanych z barwą. Dlatego organizatorzy zdecydowali się na kontynuowanie seminarium i podniesienie jego poziomu. Teraz Praktyczna Szkoła Barwy jest kolejnym, wyższym etapem tej serii. Zatem jest to propozycja także dla uczestników poprzedniej edycji, ale nie tylko.

Profesjonaliści z dziedziny pomiaru i kontroli barwy uporządkują podczas seminarium wiedzę uczestników, zaproponują oprócz części teoretycznej od razu praktyczne ćwiczenia i odpowiedzą na pytania. Jest możliwość przywiezienia własnych próbek do pomiarów. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający ukończenie seminarium z zakresu zaawansowanej wiedzy nt. pomiaru i kontroli barwy.

Źródło: Reprograf

www.xrite.reprograf.com.pl.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764