logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRaktykuj za granicą - jeszcze tylko miesiąc

  PR 02.03.2011, przeczytano 2874 razy
ilustracjastrzałka

Londyn i Bruksela czekają na studentów, którzy do 31 marca wyślą projekty strategii komunikacji na konkurs PRaktykuj za granicą, organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Do wygrania są trzy wakacyjne staże w renomowanych agencjach PR, nagroda pieniężna i nagrody rzeczowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praktykuj-za-granica---jeszcze-tylko-miesiac,12099,artykul.html

PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy, którego celem jest umożliwienie studentom zdobycia międzynarodowych doświadczeń w dziedzinie Public Relations. W wakacje trójka zwycięzców konkursu poleci do Londynu i Brukseli, aby odbyć staże w agencjach Fleishmann-Hillard, Burson-Marsteller oraz LEWIS PR.

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego działań Fundacji Dzieci Niczyje. Do wyboru są trzy tematy, opisane na stronie internetowej konkursu www.imm.com.pl/praktykuj2011. Krótkie, trzystronicowe projekty można przesyłać do 31 marca, autorzy najlepszych prac zostaną zaproszeni do wysłania pełnych strategii, a w maju finaliści będą mogli zaprezentować się przed jury.

Dobry projekt musi zawierać rzeczowo sformułowane cele, jasno opisaną strategię i dobrane w przemyślany sposób narzędzia komunikacji – wyjaśnia Anna Sanowska z Instytutu Monitorowania Mediów – Dla studentów znakomite pole do popisu stanowią zwykle nowe narzędzia komunikacji – Internet, media społecznościowe. W tym temacie czują się swobodnie i dzięki temu tworzą innowacyjne projekty.

Konkurs PRaktykuj za granicą jest skierowany do studentów wszystkich wydziałów, interesujących się zagadnieniami public relations oraz komunikacji społecznej. 

Do udziału w konkursie potrzebne jest przede wszystkim zainteresowanie tematyką PR, bo dobra praca powinna być podparta solidną wiedzą teoretyczną – mówi Anna Sanowska – Duże znaczenie mają także oryginalne, nietuzinkowe pomysły zastosowane w strategii.

Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.

Nagrody „PRaktykuj za granicą” 2011

  • I miejsce – płatny staż w Londynie w agencji Fleishman-Hillard, nagroda pieniężna wysokości 2000 zł, ufundowana przez Instytut Monitorowania Mediów oraz roczna prenumerata magazynu Brief
  • II miejsce – płatny staż w Brukseli w agencji Burson-Marsteller, bilety lotnicze ufundowane przez agencję Solski Burson-Marsteller oraz roczna prenumerata magazynu Brief
  • III miejsce – staż w Londynie w agencji LEWIS PR oraz roczna prenumerata magazynu Brief


Zadania konkursowe „PRaktykuj za granicą” 2011

  • I temat - Przedstaw propozycję wykorzystania portali społecznościowych i Internetu w celu podwyższenia efektywności jednego z działań statutowych Fundacji Dzieci Niczyje.
  • II temat - Stwórz strategię komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje i firmy Polkomtel SA – Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111.
  • III temat - Stwórz strategię komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje – „Dobry Rodzic – Dobry Start” jako doradcy dla profesjonalistów oraz dla rodziców z grup ryzyka, w zakresie profilaktyki krzywdzenia małych dzieci.


Pełen opis zadań, kryteria oceniania, regulamin konkursu i inne informacje można znaleźć na stronie internetowej: www.imm.com.pl/praktykuj2011

Źródło: IMM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764