logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pralki i suszarki ze zwrotem na konto w kampanii Samsung

  PR 17.09.2021, przeczytano 777 razy
ilustracjastrzałka

Pralki i suszarki Samsung wyposażone zostały w inteligentne technologie gwarantujące wygodę obsługi oraz oszczędność energii. Teraz, dzięki promocji cashback, przy zakupie zestawu pralka i suszarka użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowej korzyści w postaci zwrotu na konto aż do 1000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pralki-i-suszarki-ze-zwrotem-na-konto-w-kampanii-samsung,393022,artykul.html

Startuje nowa kampania pralek i suszarek Samsung, której celem jest podkreślenie wygody użytkowania urządzeń, a także energooszczędności, którą gwarantują zastosowane w nich inteligentne technologie. W spocie telewizyjnym Samsung wskazuje na kluczowe funkcje i programy dostępne w pralkach i suszarkach, a także zachęca do skorzystania z promocji ze zwrotem na konto:

  • Przy zakupie wybranej pralki lub suszarki Samsung użytkownik otrzymuje do 500 zł zwrotu na konto
  • Kupując zestaw - pralka i suszarka – użytkownik otrzymuje aż do 1000 zł zwrotu na konto

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i jest skierowana do osób, które wyposażają nowe mieszkanie lub przeprowadzają remont, a także do tych, którym zużył się stary sprzęt i w związku z tym poszukują bardziej nowoczesnych, wygodnych i energooszczędnych rozwiązań do domu. W promocji mogą wziąć udział osoby decydujące się na zakup pralki lub suszarki, ale to zakup zestawu – pralka i suszarka - niesie za sobą największe korzyści. Dzięki suszarce automatycznej możemy ograniczyć widok suszących się ubrań w przestrzeni mieszkalnej, uporamy się z praniem i suszeniem znacznie szybciej, a do tego ograniczymy konieczność prasowania. Tym, co dodatkowo wyróżnia zestaw - pralka i suszarka Samsung – jest „inteligentna współpraca urządzeń”, które są połączone ze sobą za pomocą panelu AI Control. Dzięki niemu pralka, na podstawie parametrów prania, podpowiada odpowiednie ustawienia suszarce, co uczyni pranie i suszenie jeszcze wygodniejszym, szybszym, a zarazem bezpiecznym dla ubrań.

Działania kampanijne dla kategorii pralek i suszarek obejmują 30” i 15” sekundowe spoty, które będzie można zobaczyć zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN i Polsat, stacjach tematycznych i na VOD. Działania uzupełnią: kampania display-owa w internecie i SoMe, a także komunikacja w sklepach.

Źródło: Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764