Pralki i suszarki Samsung wyposażone zostały w inteligentne technologie gwarantujące wygodę obsługi oraz oszczędność energii. Teraz, dzięki promocji cashback, przy zakupie zestawu pralka i suszarka użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowej korzyści w postaci zwrotu na konto aż do 1000 zł.
Startuje nowa kampania pralek i suszarek Samsung, której celem jest podkreślenie wygody użytkowania urządzeń, a także energooszczędności, którą gwarantują zastosowane w nich inteligentne technologie. W spocie telewizyjnym Samsung wskazuje na kluczowe funkcje i programy dostępne w pralkach i suszarkach, a także zachęca do skorzystania z promocji ze zwrotem na konto:
- Przy zakupie wybranej pralki lub suszarki Samsung użytkownik otrzymuje do 500 zł zwrotu na konto
- Kupując zestaw - pralka i suszarka – użytkownik otrzymuje aż do 1000 zł zwrotu na konto
Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i jest skierowana do osób, które wyposażają nowe mieszkanie lub przeprowadzają remont, a także do tych, którym zużył się stary sprzęt i w związku z tym poszukują bardziej nowoczesnych, wygodnych i energooszczędnych rozwiązań do domu. W promocji mogą wziąć udział osoby decydujące się na zakup pralki lub suszarki, ale to zakup zestawu – pralka i suszarka - niesie za sobą największe korzyści. Dzięki suszarce automatycznej możemy ograniczyć widok suszących się ubrań w przestrzeni mieszkalnej, uporamy się z praniem i suszeniem znacznie szybciej, a do tego ograniczymy konieczność prasowania. Tym, co dodatkowo wyróżnia zestaw - pralka i suszarka Samsung – jest „inteligentna współpraca urządzeń”, które są połączone ze sobą za pomocą panelu AI Control. Dzięki niemu pralka, na podstawie parametrów prania, podpowiada odpowiednie ustawienia suszarce, co uczyni pranie i suszenie jeszcze wygodniejszym, szybszym, a zarazem bezpiecznym dla ubrań.
Działania kampanijne dla kategorii pralek i suszarek obejmują 30” i 15” sekundowe spoty, które będzie można zobaczyć zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN i Polsat, stacjach tematycznych i na VOD. Działania uzupełnią: kampania display-owa w internecie i SoMe, a także komunikacja w sklepach.
Źródło: Samsung Electronics Polska sp. z o.o.