logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pralki i suszarki ze zwrotem na konto w kampanii Samsung

  PR 17.09.2021, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

Pralki i suszarki Samsung wyposażone zostały w inteligentne technologie gwarantujące wygodę obsługi oraz oszczędność energii. Teraz, dzięki promocji cashback, przy zakupie zestawu pralka i suszarka użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowej korzyści w postaci zwrotu na konto aż do 1000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pralki-i-suszarki-ze-zwrotem-na-konto-w-kampanii-samsung,393022,artykul.html

Startuje nowa kampania pralek i suszarek Samsung, której celem jest podkreślenie wygody użytkowania urządzeń, a także energooszczędności, którą gwarantują zastosowane w nich inteligentne technologie. W spocie telewizyjnym Samsung wskazuje na kluczowe funkcje i programy dostępne w pralkach i suszarkach, a także zachęca do skorzystania z promocji ze zwrotem na konto:

  • Przy zakupie wybranej pralki lub suszarki Samsung użytkownik otrzymuje do 500 zł zwrotu na konto
  • Kupując zestaw - pralka i suszarka – użytkownik otrzymuje aż do 1000 zł zwrotu na konto

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i jest skierowana do osób, które wyposażają nowe mieszkanie lub przeprowadzają remont, a także do tych, którym zużył się stary sprzęt i w związku z tym poszukują bardziej nowoczesnych, wygodnych i energooszczędnych rozwiązań do domu. W promocji mogą wziąć udział osoby decydujące się na zakup pralki lub suszarki, ale to zakup zestawu – pralka i suszarka - niesie za sobą największe korzyści. Dzięki suszarce automatycznej możemy ograniczyć widok suszących się ubrań w przestrzeni mieszkalnej, uporamy się z praniem i suszeniem znacznie szybciej, a do tego ograniczymy konieczność prasowania. Tym, co dodatkowo wyróżnia zestaw - pralka i suszarka Samsung – jest „inteligentna współpraca urządzeń”, które są połączone ze sobą za pomocą panelu AI Control. Dzięki niemu pralka, na podstawie parametrów prania, podpowiada odpowiednie ustawienia suszarce, co uczyni pranie i suszenie jeszcze wygodniejszym, szybszym, a zarazem bezpiecznym dla ubrań.

Działania kampanijne dla kategorii pralek i suszarek obejmują 30” i 15” sekundowe spoty, które będzie można zobaczyć zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN i Polsat, stacjach tematycznych i na VOD. Działania uzupełnią: kampania display-owa w internecie i SoMe, a także komunikacja w sklepach.

Źródło: Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764